Skocz do zawartości

przekaźnik świec żarowych Sintra


Gość kitek_27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was "koledzy". Po podłączeniu do kompa wykazało mi błąd o przekaźniku świec żarowych. Pytanie, czy mam go od razu wymienić, czy jest jakiś inny sposób do sprawdzenia najpierw. Może coś przeczyścić? Bo nosze się z zakupem nowego ale wole spytać fachowców. I jeszcze przy okazji (pewno powielam) jakie żarówki są w podświetleniu zegarów w sintrze i ile sztuk? Zmieniałem na wyświetlaczu kompa po przepaleniu i dałem białe diody i efekt moim zdaniem jest zarypiasty i chciałbym zmienić i w zegarach. I trzecia rzecz, gdzie jest w dieslu kontrolka check engine bo mam żarówkę spaloną i muszę wymienić. Dzięki wielkie. A ma może ktoś instrukcje do sintry na kompie?

Pozdrawiam.

 

Poprawiłem w tytule ''regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odp. A przy okazji prosiłbym o rade jak ściągnąć ten plastik wokół zegarór co jest na wcisk. Dzięki i pozdrawiam.

 

 

Więc co do tematu przekaźnika świec żarowych w mojej Sintrze, to wymieniłem. Dla zainteresowanych - koszt 225 zł (tyle mnie wyniósł). Wymiana bardzo prosta. Po otwarciu maski rzuca nam się w oczy plastik z napisem opel ecotet (czy jakoś takoś), odkręcamy dwie sbeczki, klucz 10-tka. Pod tym mamy z lewej nas interesujący w aluminiowej obudowie przekaźnik podpięty kostką i na tej samej listwie w prawej części trzy inne zwykłe przekaźniki (bynajmniej u mnie są trzy). I ten z lewej w obudowie to ten właściwy, odpinamy kostję z przewodami, wysówamy go i wstawiamy nowy, podpinamy i przykręcamy. Dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam jeszcze raz, a propos przekaźnika świec żarowych. Po tym jak na komputerze wyszedł mi błąd z nim, postanowiłem wymienić go na nowy i błą jest dalej (a przekaźnik funkel nówka). Masakra z tą komputeryzacją. Macie jakiś pomysł?? Czy przyczyną mogą być też ewentualnie świece żarowe, może któraś na wykończeniu.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja ponownie, niestety, musze dopisać coś tu:(. Mianowicie przyszły mniejsze temperatury i zaczęły się schody. Przekaźnik jak wcześniej pisałem - nowy i sprawdzany na bank, świece sprawdzone i dwie były do wymiany i już są nowe. O to mój problem: po wymianie świec na nowe, napięcie było na wszystkich ok. Ale dla pewności auto zostało w serwisie na sprawdzenie następnego ranka jak odpali (zostało pod chmurką). Elektryk powiedział, że miał opory z zapalenie i po sprawdzeniu jeszcze raz napięcia na świecach nie było na dwóch. Powiedział, że sprawdził wszystko co możliwe z tym związane i wsio gra (poza tym napięciem na dwóch) Stwierdzenie, że ten typ tak ma powaliło mnie. I tu amba, miał ktoś coś podobnego kiedykolwiek? Serwis renomowany, fachowy i z dobrym sprzętem. Nie jetem zwolennikiem udziwnień i przeróbek ale zaczynam zastanawiać się nad tym modułem co koledzy na innym poście pisali:

http://allegro.pl/zle-odpala-sintra-vectra-2-2-dti-vw-1-9-dti-i1309209774.html

Akumulator też również nowy, kilkudniowy. Dzięki wielkie i czekam na podpowiedzi.

Najlepszego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej

Nawiązując do mojego problemu z brakiem napięcia na świecach, to gdzieś było przebicie, zmienili gdzieś przewód i gra i buczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam wszystkich. Tak czytam i już sam nie wiem bo ten moduł z allegro ułatwia z tego co czytałem rozruch ciepłego silnika a ja mam problemy z rozruchem zimnego świece ok 0 stopni albo się nie załączają albo trwa to ułamek sekundy a po ich wykręceniu 2 były okopcone tak jakby się nie załączały ale na krótko jak je sprawdzałem to grzeją się.I teraz już nie wiem czy inwestować w ten moduł czy w przekaźnik dodam jeszczy że na kompie wyszedł mi ten przekażnik uszkodzony ale czytam wypowiedzi i sam nie wiem. POMOCY.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamiast świec żarowych możesz w to miejsce podłączyć żarówki.

Odpinasz kapturek od świecy i między masę a kapturek podłączasz żarówkę(samochodowa np 45w lub większa) i tak we wszystkich czterech świecach. Odpinasz czujnik i w to miejsce wstawiasz opór regulowany by ustawić tęperaturę ujemną.

Potem przekręcasz stacyjkę do momentu aż zacznie swiecić wskażnik świec na tablicy rozdzielczej i wtedy wszystkie podłączone żarówki powinny świecić.Jak któraś nieświeci to albo jest niekontakt albo trzeba szukać w połączeniu.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności