Gość ma2r6 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Witam. Dzisiaj zakupiłem własnie Asterkę 1.4 Caravan 1995r (benzynka wyłacznie), po malych przejsciach jakos udało mi sie nia dotrzeć do domu. Natomiast pojawił sie problem po wymianie paska klinowego i przewodów. Samochód na wolnych obrotach strasznie zacząl klekotać z okolic alternatora. Wszystko śmiga ok i samochodzik jezdzi ok z tym że jeżeli tylko zatrzymam sie na chwile ten straszny odgłos nie daje mi żyć. Nie ma róznicy czy silnik jest cieply czy zimny jezeli tylko obroty spadna do 1000 to chodzi jak traktor. Czy moze ktos miał kiedys podobny problem?? .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33186-astra-14-caravan-1995-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Dzisiaj zakupiłem własnie Asterkę 1.4 Caravan 1995r (benzynka wyłacznie) Trochę za mało danych na temat silnika,podaj typ silnika.Z wypowiedzi sadze ze masz 1.4-8V.Natomiast pojawił sie problem po wymianie paska klinowego i przewodów. Samochód na wolnych obrotach strasznie zacząl klekotać z okolic alternatora.Może za mocno naciągnąłeś pasek klinowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33186-astra-14-caravan-1995-silnik/#findComment-52043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.