Gość buczi Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Witam, mam astre z 1992 roku z silnikiem 1.6 Jakiś czas temu zerwał mi sie pasek od alternatora, wiec wymienilem jednak po zrobieniu okolo 200 km zaczelo mu brakowac energi. W tym przypadku kontorlka od ładowania sie nie zapaliła, a swiatla i cala reszta zaczela slabnac. Do tego samochod poczas jazdy potrafi wskakiwac na wysokie oborty lub na bardzo niskie. Wysokie to 2,5 do 3 tys obrotow, a na niskich od 400 do 600 obrotow/min pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Od ładowania nie, a może jakaś inna ? Sprawdzić napięcie ładowania to podstawa w takim przypadku bez wzgl. czy zapali się kontrolka czy nie Tymczasowo przenoszę do działu Astra/benzyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 ja miałem podobnie z tym ze słabło mi wszystko. wycieraczki, światła i wszystko co potrzebowało napięcia. kontrolka od ładowania się nie paliła a ładowanie było sprawdzanie i było ok a winna okazała się klema z akumulatora. która była luźna i "zasyfiała" ale tak jak ci kolega wyżej napisał podstawa zmierzyć lądowanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buczi Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Mi też wszystko słabło, doszedłem do tego że pasek od alternatora może być zły. Bo jest strasznie cięki, i jak przyspieszam to piszczy i jak hamuje także. W poniedziałek pojadę po nowy(bo teraz mam rezerwowy) i zakupię grubszy. Myślę, że to od tego. A jeżeli chodzi o obroty, to jest bardzo stara instalacja gazowa, i mysle ze poprzez zly gaz. Bo podobno ten dostawca gazu co tankowalem jest lewy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 to dlaczego u takiego tankujesz? pasek - możesz napiąć do wł. sztywności i przynajmniej sprawdzić różnicę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buczi Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Wiesz, brak benzyny i brak gazu. Ostatnie resztki. ostatecznośC. Musiałem po prostu musiałem. Ale też przy innym tankowaniu też czasami mu odwala i albo daje te 500 albo 3000 obrotów. Może silniczek krokowy? albo parownik, w sumie sie nie znam i nie bardzo chce się wypowiadać. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 a problemy z obrotami masz tylko na gazie? czy także na benzynie ? hmm a cienki pasek to znaczy... bo np ja umiem to odebrać na 2 sposoby ^^ cienki tzn jego wysokość jest mała czy cienki tzn jest jakby za wąski i nie jest na całej powierzchni kola ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33342-gin%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82a-i-wyskoie-obroty/#findComment-50314 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.