Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Temat nieco złożony.

Od pewnego czasu jestem posiadaczek Opla Astry I sedan, jest to mój pierwszy samochód.

Ostatnio przestał mi działać nawiew na biegach 1-3 natomiast na 4 działa. Wyczytałem na forum, że to wina rezystora dmuchawy i żeby go wymienić trzeba zdemontować filtr kabinowy znajdujący się pod maska i plastikowa listwą odprowadzającą wodę.

Więc zajrzałem tam i okazało się, że nie ma filtra kabinowego (przeciwpyłkowego) jest tylko sama obudowa wyglądająca tak jak na zdjęciu:

Dołączona grafika

I tu pojawia się moje pytanie a raczej kilka pytań (może wydadzą się wam śmieszne ale jestem laikiem w tych sprawach i jak napisałem wcześniej jest to mój pierwszy samochód):

1. Czy do zaznaczonych na zdjęciu zaczepów mocuje się jeszcze jakąś górną osłonę/pokrywę filtra kabinowego czy tylko sam filtr?

2. Jaki waszym zdaniem zamontować filtr kabinowy?

Jako że nie ma filtra kabinowego od razu widać silnik dmuchawy/nawiewu i tu mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie po której stronie tego silnika będzie znajdował się ten rezystor dmuchawy?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc jak również za wyrozumiałość :lol:

Pozdrawiam.

https://forum.opel24.com/topic/33379-filtr-kabinowy-i-nawiew/

1. Czy do zaznaczonych na zdjęciu zaczepów mocuje się jeszcze jakąś górną osłonę/pokrywę filtra kabinowego czy tylko sam filtr?

nie, sam filtr

2. Jaki waszym zdaniem zamontować filtr kabinowy?

filtron , dobry i tani

Jako że nie ma filtra kabinowego od razu widać silnik dmuchawy/nawiewu i tu mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie po której stronie tego silnika będzie znajdował się ten rezystor dmuchawy?

od strony kierowcy , dochodzi do niego kostka z czterema kablami a od niego idą przewody do dmuchawy ...

https://forum.opel24.com/topic/33379-filtr-kabinowy-i-nawiew/#findComment-50150

• 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...