Skocz do zawartości

silnik Z20NHH


Gość GmsMetallica

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GmsMetallica

Z20NHH

 

Układ cylindrów: R4

Typ rozrządu: DOHC

Liczba zaworów: 16

Średnica tłoka (mm): 86,0

Skok tłoka (mm): 86,0

Pojemność (cm3): 1998

Moc (kW przy min-1): 194 / 5300

Moment obrotowy (Nm przy min-1): 353 / 2500 - 5250

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Układ sterujący silnika: Bosch YNUS

Typ rozrządu: Łańcuch

 

tak przeglądam nasze forum i zainteresował mnie konkretnie w/w silnik,

gdzie był seryjnie montowany bo niestety nigdzie nie znalazłem tego a co jest znalezione w google to jest po niemiecku a w tym języku niestety nie szprecham.

Ma ktoś coś więcej o tym silniczku niż to co na forum ??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33426-silnik-z20nhh/
Udostępnij na innych stronach

tylko i wyłącznie w opel GT, montowany w USA, wszystkie elementy silnika kute, turbo z wewn westagate, turbo- twin scroll, ogólnie bardzo ciekawy i rozwojowy silnik, chyba nawet można było zamówić przy zakupie kit zwiększający moc na 315KM z gwarancją fabryczną.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33426-silnik-z20nhh/#findComment-49632
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności