Gość orion000 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam! Jestem świeżym użytkownikiem Opla. Niedawno nabyłem Astrę II sedan. Zauważyłem, że w ostrych zakrętach samochód dziwnie drży. Co może powodować takie zachowanie? Co sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33457-dziwne-dr%C5%BCenie-w-zakr%C4%99tach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shardac Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Przejedz sie asekuracyjnie na stacje diagnostyczna, co by za 20 zlotych przetrzepali Ci na szarpaku zawieszenie. Mialem keidys podobne objawy przy zuzytym sworzniu - potem sie nasilily i zaczal stukac. Ale to moze byc tez kwestia opon na przyklad.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33457-dziwne-dr%C5%BCenie-w-zakr%C4%99tach/#findComment-48592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orion000 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Przejedz sie asekuracyjnie na stacje diagnostyczna, co by za 20 zlotych przetrzepali Ci na szarpaku zawieszenie. Mialem keidys podobne objawy przy zuzytym sworzniu - potem sie nasilily i zaczal stukac. Ale to moze byc tez kwestia opon na przyklad. Zauważyłem, że gdy wrzucę na luz, wtedy ten problem nie występuje. Czyli to chyba wina przeniesienia napędu. Może przegub? Gdy ruszam delikatnie bez gazu, słychać też takie terkotanie/dzwonienie. Przy manewrach na parkingu odgłos nasila się tylko minimalnie. Czy dobrze podejrzewam przegub?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33457-dziwne-dr%C5%BCenie-w-zakr%C4%99tach/#findComment-48328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shardac Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Albo jedna z poduszek pod silnikiem, bo one lubia albo dzwonic, albo bic. Przegub latwo sprawdzic. Pojedz na dosc gladki parking, skrec maksymalnie kierownice w lewo i rusz z ciut wiekszym gazem niz delikatnie, ale tez nie za mocno. Jak trzaska, to znaczy, ze prawy. Powtorz ze skretem w lewo i bedziesz mial wynik dla drugiego kola. Przeguby od 70 do 200 zlotych, moim zdaniem nie warto na sile oszczedzac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33457-dziwne-dr%C5%BCenie-w-zakr%C4%99tach/#findComment-48213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orion000 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Albo jedna z poduszek pod silnikiem, bo one lubia albo dzwonic, albo bic. Przegub latwo sprawdzic. Pojedz na dosc gladki parking, skrec maksymalnie kierownice w lewo i rusz z ciut wiekszym gazem niz delikatnie, ale tez nie za mocno. Jak trzaska, to znaczy, ze prawy. Powtorz ze skretem w lewo i bedziesz mial wynik dla drugiego kola. Przeguby od 70 do 200 zlotych, moim zdaniem nie warto na sile oszczedzac. To jednak nie przeguby. Wczoraj jeździłem po placu to w lewo, to w prawo i nie słychać terkotania przegubów. Zauważyłem za to, że przy rozpędzaniu samochodu koło 80km/h na piątym biegu oraz przy hamowaniu silnikiem przy tej samej prędkości także czuć lekkie wibracje samochodu. Ale najbardziej je czuć przy szybko pokonywanym zakręcie w prawo. Może to rzeczywiście poduszka silnika? Jak to sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33457-dziwne-dr%C5%BCenie-w-zakr%C4%99tach/#findComment-48136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.