Gość opalek73 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam. Autko opel corsa b 1,7 d isuzu Mam problem z alternatorem i nie wiem w czym rzecz. Od jakiegos czasu przestał mi chodzić obrotomierz i padł akumulator. W tym sęk,że kontrolka ładowania zachowywała się prawidłowo tzn,gasła po odpaleniu silnika.Ok moje niedopatrzenie. Jednakże w altku faktycznie były szczotki na wymarciu,wymieniłem. Pomierzone wszystkie parametry ,diody uzwojenia itp na "stole". Wszystko było ok.Założyłem altka i dalej to samo.Nie ma ładowania,obrotomierz nie chodzi ale kontrolka zachowuje się nadal prawidłowo. Za to doszedł jeszcze jeden problem,z pod vacum pomopy leje olejem. Może mi ktos coś poradzić? Jak się uszczelnia tą pompkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 mierzyles napiecie altka ?? co wychodzi na wolnych obrotach a co pod obciazeniem ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-48998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opalek73 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 szkopuł w tym,że ciszyłem się z zakupionego miernika właśnie do wczoraj.Kiedy wziąłem się za pomiary.Zupełnie głupiał. Muszę pożyczyć jakis profesional a wtedy będę coś wiedział o napięciach. W tym,że najpierw muszę naładowac akumulator bo sugerowano mi,że na rozładowanym pomiary i tak nie wychodzą takie jak powinny. Bardziej martwi mnie ta pompka,wali z niej olejem i boję się,że wykończy alternator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-48985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Jeśli zaciągnie olejem po bieżniach/szczotkach to i o prawidłowym ładowaniu możesz zapomnieć. Do pompy podłączone są przewody - jest tam o.k. ? z tyłu na połączeniu będzie chyba oring (od wewn. pompy) - ? na tyle samego altka specjalny uszczelniacz - ? obadaj dokładnie z którego miejsca   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-48870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opalek73 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 A czy takie uszczelniacze można kupić? Jak to w ogóle nazwać pytając w sklepie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-48526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Oringa jeśli będzie potrzeba - dopasujesz uszczelniacz - w sklepie możesz mieć problem go dostać wzorując się na altkach z innych marek mogę powiedzieć tylko że najprędzej u kogoś specjalizującego się w naprawach alternator/rozrusznik - oni mają swoich dostawców na takowe części.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-48493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opalek73 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Niestety skończyło się na kupnie nowego alternatora oraz akumulatora .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33480-alternator/#findComment-47189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.