Gość dave Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Czytam, co ci się dzieje z autem. Dziś zauważyłem takie same objawy u siebie. Z19DTH Przy tym wszystkim pali jak smok. Wybieram się wkrótce do ASO, jak coś wymyślą mądrego, to podzielę się tym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-40177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackgal Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czytam, co ci się dzieje z autem. Dziś zauważyłem takie same objawy u siebie. Z19DTH Przy tym wszystkim pali jak smok. Wybieram się wkrótce do ASO, jak coś wymyślą mądrego, to podzielę się tym. No to czekam z niecierpliwością na jakieś informację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-39105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dave Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Już po wizycie w ASO i po naprawie. Ponieważ objawy u mnie były podobne, powiem wam co "mi" pomogło. Wymieniono zawór EGR, elektrozawór turbosprężarki. Okazało się, że był problem z przewodami od podciśninia turbo. Ponoć były zawalone. Przeczyszczono je, oraz zbiornik do podciśnienia, ponoć były zapchane i turbo nie pompowało jak trzeba przy dużym obciążeniu silnika. Do tego poprawiono klapy w kolektorze ssącym. Jest już na nich spory luz - ponoć to przypadłość 150 konnego CDTi. Wszystko wróciło do normy, auto pali w mieście około 7,5 - 8,5 litra, w trasie około 6,5 litra, na postoju komputer pokazuje około 0,5 litra. Przyspiesza równomiernie, niewłącza się tryb awaryjny. Chyba tym razem się udało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-33105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Orbit Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 czasami jak czytam jakie ludzie maja problemu z tymi samochodami to mi włosy staja dęba ... SAm miałem jazdy ze swoja Astra , na razie jest na gwarancji wiec luzik ... Zapytałeś się co mogło być powodem tej usterki ? co się tyczy spalania, to małe nie jest ... trze przewody same sie nie zatkały ? Słabe paliwo ? kiepski Olej ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-33082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Zastanawia mnie stan techniczny pompy vacuum w tym samochodzie. Olej w wężykach podciśnienia to na 100% jej wina. ASO usunęło tylko skutki awarii a nie usunęło przyczyny http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/tongue.gif Tak wynika z twojego opisu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-33041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dave Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Dziś temat znowu powrócił. Wysokie spalanie, falujące obroty na biegu jałowym, tryb awaryjny przy dużych prędkościach (przeciągnięcie na IV biegu do 150km/h) Nigdy niemiałem tyle problemów z samochodem. Brak pomysłów już na to co może się dziać. Jak ktoś ma jakieś pomysły, chętnie posłucham, wdrożę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-30858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak ktoś ma jakieś pomysły, chętnie posłucham, wdrożę.patrz mój poprzedni post. ASO usunęło skutek a nie przyczynę. Liczą, że do nich wrócisz i znów zostawisz trochę kasy! Uzupełnij profil o miejsce zamieszkania - poszukaj w dziale polecane zakłady mechaniczne. Niech Ci mechanik sprawdzi ta pompę vacuum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-30841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renton Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Drgania silnika przy pewnych prędkościach o których wcześniej pisałem wynikały z rozwalonej półosi - po wymianie jest idealnie Mam to samo w swoim samochodzie. Możesz opisać na czym polegała "rozwalona półoś"?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33664-gasn%C4%85cy-silnik-i-wibracje/page/3/#findComment-393946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.