Gość danielek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam serdecznie. Przymierzam się do wymiany (czyt. ręcznego rozwiercania i wkręcania własnej) śruby między kolektorem wydechowym a rurą w swoim aucie. Raz już to zrobiłem śrubą (średnicy gwintu nie pamiętam) ale łeb niestety się zerwał. Teraz mam zamiar wkręcić większą śrubę - planuje M10. Natomiast zastanawiam się czy są jakieś dedykowane, do pracy w wysokich temperaturach ? Ewentualnie gdze takie kupić ... ? Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak będziesz wkręcał nową to zwróć uwagę na twardość, aby była co najmniej 8.8 - oznaczenie jest na łbie śruby.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Natomiast zastanawiam się czy są jakieś dedykowane, do pracy w wysokich temperaturach ? ja smaruje w takim przypadku gwint smarem miedziowym, i jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak będziesz wkręcał nową to zwróć uwagę na twardość, aby była co najmniej 8.8 - oznaczenie jest na łbie śruby. Do tego można jeszcze zastosować śruby z gwintem o drobnym zwoju, no i oczywiście smar miedziowy jak radził kolega wyżej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 dzieki panowie za cenne uwagi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AQT24 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Co prawda smaru miedziowego nie używałem,ale teraz bede miał to na uwadze. Zawsze starałem się dobierać śrubę z twardym gwintem,też szukałem informacji czy są jakieś dedykowane do pracy w wysokich temperaturach,ale nie znalazłem odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Raz już to zrobiłem śrubą (średnicy gwintu nie pamiętam) ale łeb niestety się zerwał. Natomiast zastanawiam się czy są jakieś dedykowane, do pracy w wysokich temperaturach ?Tak są śruby o odpowiedniej twardości:Jak będziesz wkręcał nową to zwróć uwagę na twardość, aby była co najmniej 8.8 - oznaczenie jest na łbie śruby.Tylko trzeba śrubę dokręcać z odpowiednią siłą bo każda śruba ma swoją granice rozciągania.Konstruktor przewidział śrubę M8 i ona powinna być zastosowana.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Zawsze starałem się dobierać śrubę z twardym gwintem,też szukałem informacji czy są jakieś dedykowane do pracy w wysokich temperaturach,ale nie znalazłem odpowiedzi.Są wtedy stosowane śruby z lepszych gatunkowo materiałów , ale takie śruby mają zastosowanie np. w energetyce gdzie urządzenia pracują w bardzo wysokiej temperaturze(para).Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielek Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Jeszcze jedna panowie rzecz, mam akurat gwintowniki pod M10, jeśli więc takową chce wkręcić, to wiertło 9 mm, czyli po 0.5 mm na stronę na gwint ? Dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Dobór wierteł patrz tabela http://www.wiertla.pl/katalog/pl/info_tech6.html Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/#findComment-45117 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.