Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Witam wszystkich. Mam poważny problem naprawa kosztowała mnie już 1000zł i nadal nic. A auto to ASTRA G 2.0 DTL. Wszystko jest oki do momentu rozgrzania silnika do właściwej temperatury i jak pochodzi na biegu jałowym, to potem (nie zawsze ale przeważnie) przy ruszaniu brak mocy nie można wkręcić na obroty i kupa czarnego dymu, stabilizuje się i dalej to samo. Mechanik podłączył auto pod kompa Bosch i stwierdził zawór EGR. Wymienił go i skasował 300zł. No problem nie zniknął, więc poczytałem forum i sam sprawdziłem całą instalacje i przewody. Ciśnienie extra VAC wszystkie zawory sprawne i ten od turbo też (czyste i sprawne). Więc znowu do niego, za co on wziął kase. Więc stwierdził, że przez ten zawór to turbina się przytarła i chciał za regeneracje 800+wymiana 200. Więc znalazłem kolesi koło Elbląga co zregenerują za 400 ,a mechanik za 200 zamontował. Kazałem mechanikowi wyjąć i wysłać turbo tam. Zrobili turbo i odesłali do mnie. Ale w między czasie dzwonili że przyszło bez zaworu podciśnieniowego ,a mechanik mówił że go wysłał, więc Ci z regeneracji doliczyli 100 zł i dołożyli zawór. Zawiozłem turbo i patrze ,a w moim wozie leży zawór, więc mam dwa( mechanik ratując skóre mówił, że też był padnięty, ale ja sam go sprawdzałem). Zamontował turbo i problem nadal nie zniknął. Co to u licha może być jutro jade bydła narobić w warsztacie. Nie turbo, nie egr, nie podciśnienie, nie zawory, czyżby przepływka?? Dodam że przepływke mam na gwarancji u tego mechanika i może dlatego nie chce stwierdzić ,że to to, bo by musiał dać nową. Koledzy pomocy jestem zdesperowany RATUNKU!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Pusin, hej....po pierwsze patrząc po cenach"okazjach" to zmień mechaników i raz pojedź do solidnego mechanika a nie to "Tadzików" od wszystkiego....Kurde co mi przychodzi na myśl to przypływka lub zapchany kat....albo "brudny" kolektor ssący....chodź nie wydaję mi się że może być tyle nagaru żeby tak silnik blokowało...Chodź może koncówki wtrysków nie domagają albo pompa kończy maraton....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 dzięki za odpowiedź, Dodam iż to zakład u nas w Ełku który ma sprzęt no i niby solidny(w co wątpię) Pompa była regenerowana we wrześniu 2006, a kolektor też był czyszczony, jedyne co zostaje to katalizator, przepływomierz, i wtryski (pompa jeszcze na gwarancji). Nie jestem pewien ,ale podejrzewam przepływke. A pompe też on robił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Pusin, słuchaj to co na gwarancji nie znaczy że nie mogło znów nawalić....a że masz "od niego" gwarancję to jedź te rzeczy sprawdzić do innego warsztatu.Ja też mam Di od rodzinki z NL i powiem Ci 252 tyś na liczniku...paliła na dotyk zimą a jedna świeczka była uszkodzona jak się okazało.Poza tym zero problemów a 52 tyś które zrobiłem to wymieniam tylko oleje i filtry no i ostatnio świeczki i amorki komplet.Zejście na trasie do 5 litrów to nie problem a po mieście pali mi z 7 średnio:) a do tego mimo 82 konni naprawdę fajnie się "zbiera"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 No dzięki i tak zrobie, no jak na razie moja 3 astra, ASTRY F wszystkie w benzynie były oki chwale te auta, ale 2,0 DTL i ASTRA G to porażka, pewnie i ten mechanik swoje robi. Zmieniam gada rozlicze go przy tym. Oczywiście dam znać co jutro zwojuje i jeżeli okaże się coś innego np. przepływka dam znać jaki warsztat w Ełku omijajcie z Daleka. |POZDRO poprawiłem orty w twoich trzech postach/zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327768 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Współczuje, takie przeżycia. Zmiana mechanika konieczna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autko jest ok:) Jak się je oddaje w "dobre ręce" do naprawy i już dawno powinno śmigać.Bo więcej problemów na Forum jest z astrą g i 1.7 w dizlu niż z 2.0didti bo jak coś się zepsuję w 2.0 didti to są to zazwyczaj te rzeczy co zawsze czyli A poza tym świeczki i termostat ale to z racji przebiegu:) Z tej całej listy co mnie napotkało to tylko świeczki i termostat:) a mimo że to wygląda nie za wesoło to najczęściej psują sie zawory EGR no i przepływka.Reszta to już z winny właściciela lub mechanika i co najgorsze dla pompy "jakości ropy"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 moim zdaniem to pompa wtryskowa albo same wtryski ceny jeszcze nie takie straszne w galaxy w zeszlym roku za wymiane pompy i wtryskow ( z czesciami po regeneracji) zapalcil ojcjec 4000zl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 arek, dokładnie to samo napisałem w drugim poście tego tematu więc nie wiem po co piszesz to jeszcze raz.... Co do sharanagalaxy i alhambry o jakim silniku mówisz? tdi 90 czy 110....w ogóle to jeszcze dobrych opinii na te auta nie słyszałem....no ale podepnij się pod temat z odpowiedzią żeby nie robić OT : http://forum.opel24.com/wasze-przygodyusterki-z-innymi-autami-niz-opel-vt6497.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam Maniakopel ma racje, ja bardziej skłaniam się do zapchanego kata, po regeneracji pomy (gdy była usterka mechaniczna - zatarcie po złym paliwie) zaraz potem katalizator powie NIE ze względu na sadzę a jest wszędzie do tego jeszcze na turbo bardzo dobrze się osadza , inne paliwo lać i nie ma innego ratunku po naprawie pompy, no chyba że to ustererka elektroniczna związana z nawalającym nitem mocującym płytkę w sterowniku na ścieżki i z tąd ten nierówny rytm silnika , rozebrałem stary moduł i znalazłem ten felerny nit i zadymione miejsce straciłem czasu ale już wiem co było jednak kasa poleciała. Ach i pamiętaj wypłać liścia temu mechowi za te pieprzone podejście do ciebie i auta. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3389-usterka-nieusuni%C4%99ta-i-1000z%C5%82-ju%C5%BC-p%C4%99k%C5%82o/#findComment-327682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.