Skocz do zawartości

Po wyczyszczeniu i odblokowaniu EGR auto nie chce zapalić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ! Napiszę od początku jak było jechałem autem i zapaliła mi sie kontrolka auto z kluczem auto straciło moc oraz zapalila sie kontrolka silnika pomarańczowa .Rozebrałem zawór EGR wyczyściłem i odbblokowałem ten trzpien sterowany elektrycznie .Zlozyłem wszystko do kupy i sie zdziwiłem bo auta nie mogę zapalić nie wiem co sie dzieje jak krece na rozruszniku to jak by chciało zaskoczyć ale nie może.Wiem że jest jakas metoda sprawdzania błędów jak któś wie to prosze napiszcie. I pomózcie coś może mieliście

podobny problem.A jeszcze jedno jak próbuje zapalic to gasna wszyskie kontrolki oprócz pomarańczowej silnika. A metoda sprawdzania błedów gaz hamulec

to chyba u mnie nie działa

albo ja cos zle robie .pozdrawiam

 

przesunąłem do działu Signum/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33894-po-wyczyszczeniu-i-odblokowaniu-egr-auto-nie-chce-zapali%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

czytaj kody błedów, kolega powyżej dał ci linka może ci pomoże.

 

Samo odłączenie nawet EGRu nie powoduje niemożłiwości odpalenia silnika, wiem bo sam sprawdzałem ,świeci się od razu kontrolka z kluczykiem ale auto odpalić mozna bez problemu.

 

witam a wiec jest tak auto odpaliłem i chodzi - musiałem tylko cofnać ten trzpien w egr zeby był zamkniety nie wiem czy to to ale zapalił odrazu- tylko jest inny problem po zapaleniu pali sie cały czas kontrolka silnka pomarańczowa i gwiżdze jak daje gazu jakoś głośno od 2500 obrotów i po przejechaniu paru km traci moc wtedy go gasze zapalam i znowu idzie tylko ze gwizdze przy dodawaniu gazu -co wy na to pozdrawiam

 

tylko jest inny problem po zapaleniu pali sie cały czas kontrolka silnka pomarańczowa i gwiżdze jak daje gazu jakoś głośno od 2500 obrotów i po przejechaniu paru km traci moc wtedy go gasze zapalam i znowu idzie tylko ze gwizdze przy dodawaniu gazu -co wy na to pozdrawiam

Ta kontrolka to emisja spalin-przekroczona dopuszczalna norma, ale tą kontrolkę to trzeba wykasować błąd. A jak traci moc to inna kontrolka się nie zapala? np. auto z kluczykiem?

 

chyba nie do końca kolego tak jest prawdopodobnie coś z ciśnieniem doładowania stąd ten gwizd przy w chodzeniu na obroty i kontrolka silnika

 

chyba nie do końca kolego tak jest prawdopodobnie coś z ciśnieniem doładowania stąd ten gwizd przy w chodzeniu na obroty i kontrolka silnika

Nie będę się sprzeczał ale w moim przypadku po zapaleniu się tej kontrolki miałem wykasowaną techem a też miałem problem z EGR-em.

 

byc moze masz racje moze coś być z tymi spalinami nie tak bo podczas jazdy czuć mi w aucie a tylko był wyciagany egr ale martwi mnie ten gwizd ciekawe czy to nie turbina

 

moze masz racje moze coś być z tymi spalinami nie tak bo podczas jazdy czuć mi w aucie a tylko był wyciagany egr

Ściągnij maskownice silnika i zobacz czy któryś z wtryskiwaczy nie puszcza bo u mnie też tak było że na postoju czułem spaliny.

ale martwi mnie ten gwizd ciekawe czy to nie turbina

No jeżeli gwiżdże nienaturalnie to może być oznaka padającej turbiny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności