Gość Darek 77 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 No dzieki Hadzii123 .Z tymi świecami to tak miałem w tamtą zime (kupiłem w lutym)a koleżanka od której kupiłem tak mi dziś powiedziała że świece poniżej +4 sie zapalaja.A co do tego szarpania to dzisiaj odpaliłem pierwszy raz od 3 dni i troszke szarpnoł ale zapalił od kopa ,tak że narazie temat na bok tak widocznie ma byc.A co do oleju to ściągne ten plastik z góry i zobacze co tam w ogóle słychac,silnik jest troche mokry z oleju tak jak by z pod pokrywy zaworów,(nic nie kapie i nic praktycznie nie bierze oleju) tak sie widocznie poci A jeszcze jak to jest z łańcuchem rozrządu wymienia sie go czy nie (jak sie silnik zagzeje to chodzi ok )czyli narazie sie chyba nie martwić nim według licznika 230tyś Dzieki pozdrawiam Darek Jaworzno   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-44030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 77 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Dzisiaj koledzy ściągłem plastikową pokrywe z góry i ten olej o którym pisze to jest jak idzie gumowy wąż z turbiny i przy silniku jest take czarne plastikowe okrągłe cosik??? i z tego właśnie lekko sadzi olejem bo troche go jest na około (na gąpce od pokrywy plastykowej też) Czyli to raczej z turbiny,czy to oznacza że sie kończy mi turbina czy to norma przy tym przebiegu.Niewiem czy coś ztym robić czy to olać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-43449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 take czarne plastikowe okrągłe cosikJest to zawór EGR, odkręć go i przeczyść. Przy okazji sprawdź czy nie masz oleju w przewodach podciśnieniowych i czy membrana jest cała. Tu jest opisane jak go przeczyścić http://forum.opel24.com/czyszczenie-kolektora-dolotowego-w-silnikach-dti-vt44042.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-43412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 liczysz na to ze po przeczyszczeniu EGR cos sie naprawi lub zmieni to chyba jestes w bledzie usunąłem zbędny cytat/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-43295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 77 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Niestety sam sie za to nie zabiore.Ale czemu po przeczszczeniu nie bedzie już waliło olejem,czy nie jest on do wymiany? Jestem z Katowić i zastanawiam sie czy dać to do mechanika ,ale czy on mi wszystko wyczyści tak jak ma być skoro ja i tak nie zaglądne tego nie wiem.Czy taka jazda z lekko wydostającym olejem z tego ERG czemuś szkodzi?? ktoś tam napisał,ze to norma Już sam nie wiem co robić Dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-43292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 77 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Napisałem ,że jestem z Katowic i zapomniałem dopisać czy zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika od opli z tych terenów..Jak ktoś poleca prosze o dane dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-42804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tutoslaw Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Na temat EGR napisano tutaj całe tomy:P Poszukaj a wszystkiego się dowiesz. Generalnie poza plastikową osłoną trzeba odkręcić tylko dwie śruby. Poptem wypompowujesz z niego olej. Dodatkowo przedmuchaj wężyki podciśnieniowe. Teoretycznie jest to tylko walka ze skutkami, a nie przyczynami, więc po jakiś czasie powinno być to samo. Teoretycznie, bo ja po kupieniu auta wylałem z EGRa i wężyków chyba z pół litra oleju:P - wszystko było totalnie pozatykane, a o dziwo od tamtej pory w wężykach jest czysto,a EGR czyściłem jeszcze raz, ale niewiele z niego wyleciało. Zrobiłem ok 35 - 40 000 U mnie zadarza się to nawet po jedej nocy. Zależność jest raczej od pogody: jeśli jest zimno i wilgotno to często mam problem z odpaleniem. Muszę dłużej kręcić i przy odpaleniu zatrzęsie niemiłosiernie (czasme nawet słychac jak w coś walnie ). Całe wakacje był spokój dopiero od niedawna wraz ze zmianą pogody pojawiły się problemy. Rok temu miałem wymieniane przelewy. Nie wie jak trójniki, może j wymienie. Dobrze kombinuje? Bo wydaje mi się, że to są objawy zapowietrzania..ale z drugiej strony co to ma do pogody?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-42064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greno Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam! Dziś wróciłem od mechaniora właśnie z tym problemem. Twierdzi że faktycznie jest to wina zapowietrzającego się układu ( ponoć gdy temp. spada kurczą się uszczelki i takie tam )Podał mi nr tel. do gościa z Katowic z rejonu ul. Warszawskiej jeśli potrzebujesz to napisz do mnie na gg 26244860 Pozdrawiam Grzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-41997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krartur Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 odnośnie zapowietrzania i nieszczelności układu paliwowego przy niskich temperaturach to jest w tym prawda, mam oprócz astry forda transita , jak jest ciepło jest wszystko w normie, gdy temperatura zbliża się do zera zaczyna się problem z odpalaniem, trzeba dłużej pokręcić a co ciekawsze pompa delikatnie się poci. pomijając forda musisz coś zrobić z tym zapowietrzaniem bo to rzutuje na awaryjność pompy, w zeszłą zimę zaczął się problem z odpalaniem astry 2.0 dth y objawy jak by zapowietrzona w końcu tak się stało że nie odpaliła wcale powstał wielki problem pompa padła przytarla się bo zapowietrzala sie i chodzila na sucho na skutek przegrzewania się pompy wyłożył się też sterownik i cala pompa poszla do regeneracji tak się kończy historyjka zapowietrzania się układu paliwowego w naszych dwulitrowych dieslach.przewody przelewowe zmieniamy raz w roku najlepiej przed zimą, latem pod wpływem wysokiej temperatury parcieją i przepuszczają powietrze,nawet jeśli są nieszczelne to się nie pocą.SZUKAJ PRZYCZYNY W UKŁADZIE PALIWOWYM OBY TO NIE BYŁO ZA PÓŹNO. POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-41725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 77 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Witam. powiem tak jednak z tym wolniejszym odpalanie to jest to słaby akumulator. postał 2 dni i byl problem wymienie na nowy i zobacze. a co do przewodów to ile taka usługa moze kosztować ,chyba nie za wiele bo to tylko same wezyki + odpowietrzenie??? musze to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33901-dziwnie-odpala-po-2-dniach-postoju/page/2/#findComment-40903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.