Skocz do zawartości

kontrolka aku


Rekomendowane odpowiedzi

To napięcie 11,6V wg. mnie jest dużo za niskie. Prawdopodobnie padł alternator. Zmierz napięcie na akumulatorze na wyłączonym zapłonie, a następnie na załączonym silniku. Jeśli się nie zmieni, a nawet opadnie to na 100% alternator.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3396-kontrolka-aku/#findComment-327696
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jak go wymontujesz to się okaże ze on tylko trzyma napiecie i to do tego jest mało naładowany ma ładować 13,8-14,6 to padł ci regulator napięcia lub może spadła masa :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3396-kontrolka-aku/#findComment-327687
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czesc mam podobny proble pod czas jazdy po jakims czasie zobaczylem ze kontrolka akumulatora migocze przy obrotach powyzej 1500 po przy jalowych nie bylo zadnych objawow, e trakcie dalszej jazdy zaczela sie swiecic kontrolka abs i wysiadlo wspomaganie kierownicy. po jakims czasie dojechalem do stacji diagnostycznej i zmienilem pasek alternatora napiecie na akumulatorze bylo okolo 11V nawet na nowym pasku gdy wyjechalem samochod zgas po wlaczeniu swiatel nie dal sie juz odpali akumulator byl za slaby.

 

CZY TO NAPEWNO ALTERNATO I JAK GO MOGE NAPRAWIC?

DZIEKI ZA PODPOWIEDZ...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3396-kontrolka-aku/#findComment-327425
Udostępnij na innych stronach

tomas00729, tu nic nie da wymiana paska tylko regulatora napięcia a wspomaganie nie będzie działac bo jest sterowanie hydrauliczno elektryczne i pompa wyłączona , różne są przypadki może spadl przewód albo masa się urwała ale to trzeba sprawdzic , pomierzyć może diody wzbudzenia :oops:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3396-kontrolka-aku/#findComment-327419
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

czesc mam podobny proble pod czas jazdy po jakims czasie zobaczylem ze kontrolka akumulatora migocze przy obrotach powyzej 1500 po przy jalowych nie bylo zadnych objawow, e trakcie dalszej jazdy zaczela sie swiecic kontrolka abs i wysiadlo wspomaganie kierownicy

Jeżeli się świeci ABS to napięcie spada poniżej 10V (przy założeniu że z ABS jest wszystko wporządku)

. po jakims czasie dojechalem do stacji diagnostycznej i zmienilem pasek alternatora napiecie na akumulatorze bylo okolo 11V nawet na nowym pasku gdy wyjechalem samochod zgas po wlaczeniu swiatel nie dal sie juz odpali akumulator byl za slaby.

 

Jeżeli nie piszczał pasek to nie ma sensu go wymieniać, chyba że był naderwany lub bardzo rozciągnięty.

CZY TO NAPEWNO ALTERNATO I JAK GO MOGE NAPRAWIC?

.

Na pewno i jeszcze proponuję sprawdzić akumulator bo napięcie 11V na aku to już raczej klapa. Jeżeli chodzi o naprawę alternatora to proponuję sprawdzić ceny na allegro regenerowanych mi udało się kupić za 230 zł. Można się także bawić w naprawy ale z tego co się orientuję to poniżej 100 zł raczej nikt tego nie zrobi, chyba że samemu chcesz bawić się w naprawę.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3396-kontrolka-aku/#findComment-327358
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności