Gość darekkrk23 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Wiec tak ,czytalem duzo o zaslepieniu EGRa wiec kupilem uszczelke pelna pod niego na allegro zalozyłem kawalek przejechalem i w zasadzie nie bylo zadnej różnicy czuć tzn wydawalo by sie jakby szybciej z obrotow schodzil nie szarpal tak przy gwałtownym puszczeniu sprzegłą przy zmianie biegow .Przyjrzałem sie lepiej EGRowi nasmarowalem WD wciskalem w srodek ta jakby srubke ,wchodzila bez zadych oporów bardzo lekko przeczyscilem dodam iz egra nie odpinalem tylko podlozylem podkładke pod niego ,co dalej czynic ?? czytalem ze jeszcze przewody podcisnienia gdzie one sie znajduja ? jak je sprawdzic ? dodano Dodam iz silnik jest zimny np po calej nocy to czuc moc na kazdych obrotach poprostu ma kopyto i szybko schodz z obrotów przy zmianie biegu a jak sie rozgrzeje jest taki bardziej "ospały" dopiero przy 3 tys obr cos sie dzieje i wolno z obrotów schodzi co to za przyczyna ?? dodano Zauwazylem jesli podnise maske i na biegu jałowych chodzi silnik to tak jakby "cyka" rownomiernie w okolicach przepustnicy badz wtryski to normalnka ? scaliłem posty/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33993-szarpanie-falowanie-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-40237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.