Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam, moj problem wyglada tak:

nie wchodzil mi 1 i 2 bieg, mechanik stwierdzil, ze spada mi linka zmiany biegów, przy samym silniku jest taki metalowy mały pręcik (jabłko), na który przychodzi okrągły plastik z rowkami, na to ucho od linki i "brakuje" (tego nie jestem pewny) jakiegos takiego zabezpieczenia, żeby to ucho nie zsuwało się z tego plastiku okrągłego co jest na jabłku

jeśli ktoś wie czy to faktycznie w tym jest problem, gdzie takie coś można dostać, czy ktoś tutaj ma coś takiego albo czy w aso w oplu da się kupić sam ten plastik okrągły z jakims zabezpieczeniem jeśli w ogóle tam takie jest, jak to sie nazywa itd. proszę o odpowiedź

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34063-plastik-na-ko%C5%84cu-linki-zmiany-bieg%C3%B3w-astra-h-17-2005r/
Udostępnij na innych stronach

czy to faktycznie w tym jest problem, gdzie takie coś można dostać, czy ktoś tutaj ma coś takiego albo czy w aso w oplu da się kupić sam ten plastik okrągły z jakims zabezpieczeniem

Zobacz tutaj;

http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/21134/linka-+zesp--+sterowanie+zmiany+biegow+++-opel+astra+h.html

 

czy to faktycznie w tym jest problem, gdzie takie coś można dostać, czy ktoś tutaj ma coś takiego albo czy w aso w oplu da się kupić sam ten plastik okrągły z jakims zabezpieczeniem

Zobacz tutaj;

http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/21134/linka-+zesp--+sterowanie+zmiany+biegow+++-opel+astra+h.html

no wlasnie tutaj tego nie widze..

widac to troche tutaj, ten szary plastik w środku ucha, ciągle spada tak jakby z drugiej strony nie było żadnego zabezpieczenia..

http://img535.imageshack.us/img535/1160/dsc04916j.jpg

 

czy we wszystkich astrach h jest taka sama linka? bo na allegro jest wlasnie tylko ta od 2.0 turbo

 

witam

kolego nie wiem jak wygląda linka od 2.0 (najlepiej porównać numery) ale naprzykład linka z astry h 1.3 jest inna tz. inne końcówki i długości

 

mechanik stwierdzil, ze spada mi linka zmiany biegów, przy samym silniku jest taki metalowy mały pręcik (jabłko), na który przychodzi okrągły plastik z rowkami, na to ucho od linki i "brakuje" (tego nie jestem pewny) jakiegos takiego zabezpieczenia, żeby to ucho nie zsuwało się z tego plastiku okrągłego co jest na jabłku

Zapewne chodzi o zawleczkę a możesz zrobić zdjęcie tylko tego elementu jak to jest zamontowane, może ktoś zobaczy jak to wygląda i jak ma taki sam silnik to zapoda zdjęcie jak to u niego wygląda, wtedy będziesz wiedział jakiego elementu brakuje u Ciebie.Pzdr.

 

mechanik stwierdzil, ze spada mi linka zmiany biegów, przy samym silniku jest taki metalowy mały pręcik (jabłko), na który przychodzi okrągły plastik z rowkami, na to ucho od linki i "brakuje" (tego nie jestem pewny) jakiegos takiego zabezpieczenia, żeby to ucho nie zsuwało się z tego plastiku okrągłego co jest na jabłku

Zapewne chodzi o zawleczkę a możesz zrobić zdjęcie tylko tego elementu jak to jest zamontowane, może ktoś zobaczy jak to wygląda i jak ma taki sam silnik to zapoda zdjęcie jak to u niego wygląda, wtedy będziesz wiedział jakiego elementu brakuje u Ciebie.Pzdr.

tutaj fotka http://img821.imageshack.us/img821/2307/p1010523jn.jpg

 

, gdzie to metalowe kółko z lewej strony jest dorobionym przez mechanika, fakt linka nie spada, tylko teraz ciezko wchodzą pierwszy i drugi bieg, a jak sie trzyma calkiem w lewo tak żeby wrzucic jedynke, to czuc jak haczy o prowadnice (tak jakby troche chcialo wskakiwac na wsteczny).. sam juz nie wiem czy kupywac nową linke czy to moze ktores uszczelki pod lewarkiem sie zuzyly, z drugiej strony dziwne by bylo gdyby mialo siasc wszystko na raz, bo jak pojechalem do mechanika to stwierdzil ze spadla mi ta jedna linka i bedzie dalej spadac jesli sie jej nie zabezpieczy, a sam tez nie wiedzial czy tam oryginalnie bylo jakies zabezpieczenie czy po prostu ten plastik sie wyrobil i spada

 

ktoś wie czy to przez to dorobione metalowe kółko dlatego tak ciezko 2 biegi wchodza (podobno jest przewiercone i połączone jakims drutem z tym plastikiem w środku ucha) czy problem tkwi w czym innym?

 

ktoś wie czy to przez to dorobione metalowe kółko dlatego tak ciezko 2 biegi wchodza (podobno jest przewiercone i połączone jakims drutem z tym plastikiem w środku ucha) czy problem tkwi w czym innym?

Daleko masz do najbliższego serwisu?

 

ktoś wie czy to przez to dorobione metalowe kółko dlatego tak ciezko 2 biegi wchodza (podobno jest przewiercone i połączone jakims drutem z tym plastikiem w środku ucha) czy problem tkwi w czym innym?

Daleko masz do najbliższego serwisu?

kawałek mam, poza tym musialbym miec na to troche czasu.. ile by mogli wziac za jakas diagnoze?

 

kawałek mam, poza tym musialbym miec na to troche czasu.. ile by mogli wziac za jakas diagnoze?

x_trem, ja jak byłem po część do serwisu to gość pokazuje na kompie czy to jest ta część i numer katalogowy części a w razie czego to pokażesz w czym jest problem a za to się nie płaci.Pzdr.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności