Gość mansonik Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam, Spadł mi wczoraj w mojej Astrze pasek wieloklinowy który wygląda teraz tak: W pewnym miejscu jest całkiem przecięty wzdłuż, a od drugiej strony na prawie całek długości paska brakuje praktycznie całych dwóch klinów. Jaka może być przyczyna że pasek tak się sfatygował? Może coś gdzieś obcierać? Albo był źle założony? Nie jestem pewien co do jego przebiegu bo mam autko dopiero dwa tygodnie. I moje kolejne pytanie w co powinienem się zaopatrzyć poza samymi paskami przed wizyta u mechanika na wymianę obu pasków. Mam silnik x14xe z klimatyzacja. Pozdrawiam,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34092-astra-14-16v-x14xe-98r-wymiana-pask%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Jaka może być przyczyna że pasek tak się sfatygował?Np.niewspółosiowość elementów padnięty napinacz(słaba,pęknięta sprężyna)I moje kolejne pytanie w co powinienem się zaopatrzyć poza samymi paskami przed wizyta u mechanika na wymianę obu paskówJeżeli chodzi o wieloklinowy(wielorowkowy) to pasek i ewentualnie napinacz.Natomiast rozrządu to oczywiście pasek,rolki i pompa wody.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34092-astra-14-16v-x14xe-98r-wymiana-pask%C3%B3w/#findComment-42868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matys Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 w co powinienem się zaopatrzyć poza samymi paskami przed wizyta u mechanikaOlej, filtr oleju, świece, filtr powietrza, filtr kabinowy, płyn chłodniczy itp., itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34092-astra-14-16v-x14xe-98r-wymiana-pask%C3%B3w/#findComment-42784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mansonik Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Dzwoniłem dzisiaj do jednego mechanika w Koszalinie i jak mi wyliczył ceny z częściami to osiwiałem. Rozrząd, pasek wieloklinowy, uszczelka pod klawiaturą, i wymiana oleju. Same części i olej 850 zł + 400 zł robocizna A przy okazji to muszę w rozrządzie wymieniać cały napinacz, czy tylko rolkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34092-astra-14-16v-x14xe-98r-wymiana-pask%C3%B3w/#findComment-42570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mansonik Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Mam tu jeszcze ciekawostkę, na dolnej rolce od przodu samochodu (to chyba pompa wspomagania) jest więcej rowków niż na reszcie rolek. Jak widać na obrazku pasek był założony na zewnętrzny rowek i z tego co pamiętam wydawał mi się iść lekko skosem. Wizualnie patrząc rowki od strony silnika są w jednej linii, więc ktoś chyba dał ciała z założeniem tego paska. Może to być przyczyna że po około pół roku pękł? A tu do porównania wygląd innej rolki takiej jak reszta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34092-astra-14-16v-x14xe-98r-wymiana-pask%C3%B3w/#findComment-42499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.