Skocz do zawartości

Pompa, turbina czy EGR???


Rekomendowane odpowiedzi

po upływie kilku minut jazdy podczas przyspieszania ok 1500 obr /min silnik odczuwalnie szarpnie jakby odpala turbo i zaczyna klekotać.

może turbina zaciera się, sprawdź dźwignię przy turbo czy się przesuwa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-32384
Udostępnij na innych stronach

Jaki to zawór i za co dpowiada??

Z pewnością chodzi ci o siłownik klap wirowych, popatrz na to http://forum.opel24.com/co-to-jest-i-do-czego-sluzy-vt53909.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-32377
Udostępnij na innych stronach

po upływie kilku minut jazdy podczas przyspieszania ok 1500 obr /min silnik odczuwalnie szarpnie jakby odpala turbo i zaczyna klekotać.

może turbina zaciera się, sprawdź dźwignię przy turbo czy się przesuwa

a gdzie jest ta dźwignia od turbo??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-32141
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fotkę turbiny (fotka z aukcji Allegro) http://img573.imageshack.us/img573/7791/turbina.jpg

A - dźwignia

B - przewód podciśnieniowy, on doprowadzi cię do elektrozaworu sterującego turbiną

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-32127
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fotkę turbiny (fotka z aukcji Allegro) http://img573.imageshack.us/img573/7791/turbina.jpg

A - dźwignia

B - przewód podciśnieniowy, on doprowadzi cię do elektrozaworu sterującego turbiną

dzięki za fotki. Jutro sprawdzę czy dźwignia się przesuwa. Co do zaworu (siłownik klap wirowych) do którego doprowadzony jest biały wężyk podciśnienia to dźwignia która z niego wychodzi (ta pod spodem) przesuwa się. Co jeśli któraś z nich jest nieruchoma??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-31947
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość michael-piter

Witam.

Podepnę się pod temat. Chciałem zapytać co może się dziać jeśli słychać delikatny gwizd ale tylko 1,2 powyżej 1900 obr. na zimnym silniku.

Czy te objawy mogą być niepokojące i na co powinienem zwrócić uwagę.

Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34174-pompa-turbina-czy-egr/page/2/#findComment-472036
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności