Gość zielaq Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witam Pokrótce opisze problem Auto zapala, wydaje normalny dzwiek, nie kopci wszystko wydaje sie OKI Przyspieszenie jest tak słabe ze mozna powiedziec ze go nie ma,turbo jakby wogole nie pracowało. Po przekroczeniu 2-2,5 tys zapala sie "check engine" Po podpieciu pod kompa na zgaszonym wywaliło błedy: -0725 -0195 -1125 Moze ktos mnie naprowadzi co to moze byc dodam ze mechanika nie jest mi obca lecz do tej pory zajmowałem sie tylko samochodami z grupy VAG Od czego zacząć sprawdzanie Dziekuje zgóry za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 zielaq, znalazłem rylko info na te dwa błędy; 0725-uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika. 0195-uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego. na ten błąd 1125- brak danych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielaq Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 P0195 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0725 -? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) P1125 -? Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania -? Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) Kody usterek znam ale co i jak trzeba zdiagnozowac??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Kody usterek znam ale co i jak trzeba zdiagnozowac??Kolega miał taki przypadek w silniku 2.2 DTI i miał wymieniony zawór elektromagnetyczny a przypadek taki sam, totalny muł, ale czy te same ma zawory 2,0 a 2,2 to nie wiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielaq Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 tak sa 3 zaworki: EGR,Turbo, i klapy i wszystkie na podcisnienie Sprawdze jutro czy wogule turbo pompuje czy choc troche bedzie czuc napływ powietrza w rurze do IC O ile mowa o tych zaworkach?? A ma ktoś wiedze na temat czy mozna jakos ominąc ten zaworek od turbo lub czyms na chwile go zastapic zeby przed kupnem upewnić sie ze to jest to na 100%??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 zielaq, u kumpla był taki objaw jak u Ciebie że po przyspieszeniu np. chciał wyprzedzić i klapa włączał się check engine i totalny muł się robił, po zgaszeniu silnika było ok aż do momentu ponownego przyspieszenia, tj. po przekroczeniu tych ponad 2.5 tys. obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielaq Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 sprawdze jutro ten zawór instrukcja jest na forum:) myśle ze dwa pozostałe błędy są mniej istotne? myśle że uda mi sie rozwiązac problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36650 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 sprawdze jutro ten zawór instrukcja jest na forum:) myśle ze dwa pozostałe błędy są mniej istotne? myśle że uda mi sie rozwiązac problem Pomyślności i napisz jakie efekty.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielaq Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 sprawdze jutro ten zawór instrukcja jest na forum:) myśle ze dwa pozostałe błędy są mniej istotne? myśle że uda mi sie rozwiązac problem Pomyślności i napisz jakie efekty.Pzdr. ok dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 P0725 - sprawdź czujnik położenia wału, lub wtyczkę od niego przy kolektorze dolotowym czasami urywają się tam kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34738-totalny-brak-mocy-20-dti/#findComment-36506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.