Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem że poszukuje do ASTRY G plastikowej dźwigni KLAPKI przesłony powietrza świeżego/wewnętrznego. Silniczek nastawczy mi go polamał a w OPLU sprzedają tylko całość. Podobno są 2 rodzaje tego, ja potrzebuje takiej klapki w kształcie połkola.

Nie ma ktos doświadczenia czy da sie to pokleic albo gdzie to dostac?

Bardzo proszę o wsparcie kolegów. Dzięki z góry.

Info dla Admina: nie wiem czy w dobry dział z tym wszedłem, jak nie to sorki i prosze o przeniesienie, dziekuje, pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35119-plastikowa-klapka-d%C5%BAwignia-przes%C5%82ony-powietrza-%C5%9Bwie%C5%BCegowew/
Udostępnij na innych stronach

czy w dobry dział z tym wszedłem

... ,,KUPIĘ'' byłby lepszy ...

... na pewno musisz ją tam zakładać :spoko::eek: poczytaj na forum o tych klapkach ... najlepszym wyjsciem jest zablokowanie jej w pozycji ,,nawiew zewnętrzny'' i gitara ... pozdro ...

 

Haha, wiesz co blokowanie tego na stałe i ustawienie w pozycji stały nawiew z zewnątrz to na Sląsku dobry pomysł na ...uduszenie sie w aucie. U nos czasym jak jada koło hołdy albo przez rewir kaj familoki stojom, to jes taki dym ze kożdygo udusi, tela w temacie. Musi byc wihajster na luft zewn i wewn :spoko:

 

Gość andrzej_m55

Witam.

Słuchaj Ślązak. Jeśli chodzi o tą klapkę to wystarczy obrócić

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

andrzej_m55, nie wiem jak jest w A II, ale w A III obrócenie klapki nic nie da, bo druga strona nie pasuje do silniczka.

 

Bawiłem się jakiś czas temu tą klapką, bo przy zmianie wew/zew popękany plastik wydawał bardzo dziwne dzwięki.

 

Odkręciłem schowek, rozkręciłem dmuchawę i wyjąłem silniczek oraz klapkę odpowiadającą za kierunek nawiewu. Sam silniczek był i jest OK. Problem pojawił się w miejscu w którym silniczek przekazuje "napęd" klapce. Klapla była w tym miejscu popękana i dlatego przeskakiwała gdy silniczek kręcił. Po użyciu kleju oraz obejmy własnej konstrukcji i skręceniu całości wszystko wróciło do normy.

 

Gość andrzej_m55

nie wiem jak jest w A II, ale w A III obrócenie klapki nic nie da, bo druga strona nie pasuje do silniczka.

On mówi o Astrze G więc jest to dwójka i zdjęcia są z dwójki. Tam można obrócić

 

wielkie dzieki za info dla andrzej_m55 > zajme sie tym w weekend, chodzi dokladnie o taką klapke, kupienie tego graniczy z cudem, u nos na szrotach nie ma nic. Nie wie ktos moze jak sie nazywa ten rodzaj nawiewu: podobno były dwa: chyba delphi i chyba jakis berth (mogłem poprzekrecac nazwy)

 

to na Śląsku dobry pomysł na ...uduszenie sie w aucie

 

... ale w profilu nie ma ani słowa o Twoim pochodzeniu ... :Dhttp://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif

Musi byc wihajster na luft zewn i wewn

...musi http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif ale musi też być pamięć o wpuszczaniu co jakis czas do wnętrza auta porcji świeżego powietrza abyś nie udusił się własnym CO2 ...

:lol::help:

jak sie nazywa ten rodzaj nawiewu

... skoro masz go rozebrany - napisane na nim jest ... pozdro ...

 

ostatnie pytanie > Czy da sie wykręcic i wyjąć tą czrną obudowe plastiku-klapki i wyjąć to na zewnątrz od strony schowka. Czy tez konieczne jest ściąganie wycieraczek, duzego plastiku pod przednią szybą i tej kratkownicy na 4 długich śrubach? Astra G 2004 r z klima plastiki Delphi.

 

WKLEJE TO TEŻ TU: Witam. Dzis podjąłęm sie próby naprawienia tej sławnej klapki i opisze wam moje doświadczenia. Astra G 2004 z klima 1,6 plastiki went > Delphi. Żeby ta klapke wraz z obudowa wyjąć to (po demontazu schowka) trzeba odkręcic 2 śruby w środku + zdjąc wycieraczki i plastik (wlot na 4 śruby) i tam jest jeszcze jedna śruba. Następnie gdy juz obudowa klapki lata w środku to zeby ją wyjąć na zewnątrz to trzeba odkręcić dwie z trzech śrubek silnika sterującego tą klapką. Dopiero wtedy gdy silnik lata na jednej śrubce to sie wyciągnie klapke i jego. To najprostrza i jedyna sensowna metoda. U mnie samej klapki nie da sie po prostu obrócic o 180* bo to po prostu nie pasuje. Nie jest to klapka symetryczna> TO SAMO CO W ASTRA H. Przeróbki klapki tez nic nie dają. Trzeba klapke wymienic. Darujcie sobie próby naprawy i klejenia bo ten silniczek ma taką siłe ze to wszystko porozwala - jestem pewny. Ja na razie zrobilem sobie na stale zasys z zewnątrz i szukam klapki po szrotach. Woplu jest to bardzo drogie. Debilny patent. Jak co moge zapodać foto mojej klapki - widac ze jest niesymetryczna - inne sa zakończenia do sterowania przez ten silniczek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności