Gość benko80 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam wszystkich. Mam problem z moją Astrą II z 82 konnym dieselkiem DTL z automatyczną skrzynią biegów. Nadmienię że prześledziłem forum odnośnie podobnych przypadków i dalej w głowie pustka. Problem jest taki. Podczas trasy zapalał mi się check, auto dymiło z rury i silnik nie miał mocy, było to tak ok 3000 obr, po zdjęciu nogi z gazu i chwilowym odczekaniu jak samochód się toczył własnym pędem kontrolka gasła i zapalała się za chwilę przy ok 3000 obr, chociaż potrafiła wcześniej więc ogólnie była z tym zabawa i jazda z max prędkością 85km/h. Po dojeździe do domu i odstaniu nocy auto rano po prostu już nie chciało zapalić. kręciłem i kręciłem i nic, potem naładowałem akumulator i kręciłem i kręciłem i nadal nic. Komputer na zapłonie ( bo niestety nie chce zapalić) pokazał 3 zapamiętane błędy: 1. System recylkulacji gazów wydechowych 2. Regulacja początków wtrysków 3. Przekaźnik żarzenia. Dodam że podczas tej 300 km trasy auto było parę razy gaszone i zapalało bez problemu. a rano nic. Na wolnych obrotach były momenty że check zapałał się nawet później i można było nawet czasem dojść do 4500 obr/min I stąd prośba - pomóżcie proszę. Podpowiedzcie od czego zacząć, co sprawdzić i jak, co to może w ogóle być. Pozdrawiam Was wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soltys2004 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 witam . ja kiedyś miałem podobny problem w corsie miałem pęknięty wąż od kulera. strasznie mocno dymił i zero mocy a chek wariował raz sie palił a raz nie po wymianie węża problem znikł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/#findComment-31834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Czy pamiętasz może nr-y tych błędów Błąd opisany, przez ciebie, jako drugi sugeruje zacieranie się nastawnika konta wtrysku pompy - czyli niestety czeka Cie jej regeneracja (Bosch Serwis ok 2100 zł) Nr błędu rozwiał by wątpliwości bo z tłumaczeniami to różnie bywa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/#findComment-31830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benko80 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 No właśnie kodów błędów nie mam, wiem tylko jakie były. Ale dziwi mnie tylko to że podczas jazdy na ciepłym silniku nie było żadnego problemu z paleniem a postał z 8 godzin i już z paleniem koniec. Gdyby to było auto z manualną skrzynią biegów to pewnie bym próbował go zapalić z linki ale przy automacie niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/#findComment-31741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benko80 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Po założeniu gruchy na przewodzie paliwowym, po podpompowaniu i odpowietrzeniu układu auto odpaliło niemalże od razu, ale problem się powtarza a wykasowanie błędów nic nie dało. Czyli silnik wchodzi w tryb awaryjny przy 2,800 - 3000 obr/min podczas jazdy, na postoju czasem nawet udaje się do 4000 obr/min. Więc szans na normalną jazdę na razie nie ma. Teraz pytanie - czy ktoś wie gdzie w lublinie lub okolicy można naprawić pompę razem z elektroniką i za jakie pieniądze. O rozwoju sytuacji będę informował na bieżąco   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/#findComment-31354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benko80 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Wiec już wiem co się działo że tak się działo Niestety okazał się to zatarty przestawiacz konta wtrysku, więc pompa wymagała regeneracji, dodatkowo uszkodzony był jakiś zawór i dlatego był bład układu recyrkulacji spalin i auto nie miało mocy i źle odpalało na zimnym silniku. Co więcej wyniknie jutro opowiem bo odbieram auto z warsztatu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35249-astra-dtl-po-je%C5%BAdzie-nie-chce-pali%C4%87-podczas-jazdy-check/#findComment-24852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.