Gość marioml Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam, dzisiaj zapaliła mi się kontrolka z kluczykiem, po odczytaniu błędu - P0400 wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe. Czy? to oznacza że kończy mi się EGR, jakieś podpowiedzi.... silnik 2.0 DTH 2003   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Poczytaj http://forum.opel24.com/topic/13191-EGR-Elektroniczny-Moj-sposob-na-niego/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/#findComment-30321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioml Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Poczytaj http://forum.opel24.com/egr-elektroniczny-moj-sposob-na-niego-vt22304.htm Przeczyściłem EGR - jeździłem dzisiaj cały dzień i wszystko Ok. zobaczymy co będzie później. Narazie WIELKIE dzięki!!! dodam jeszcze że czyściłem piny w kostce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/#findComment-30039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszekbac Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Witam, przeszukałem już chyba wszystkie wątki dotyczące zaworu EGR i błędu P0400 ("wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe") i posty o podobnym do mojego problemie pozostają bez odpowiedzi. Zawór EGR jest sprawny, oddałem go do czyszczenia w polecanym przez wszystkich warsztacie w Brzegu - błąd nie zniknął; wróciłem się do warsztatu, mechanik wymienił na inny "w 100% sprawny" - błąd dalej na wyświetlaczu. Samochód jest po wymianie silnika (skutki awarii turbiny) w zeszłym roku, wymianie przepływomierza i regulatora napięcia w lipcu br. Zaślepienie zaworu odpada. A żaden ze znanych mi mechaników nie potrafi podać przyczyny pojawiającego się błędu. Z tego co udało mi się pośrednio wyczytać może byc to związane z: - częścią elektroniczną zaworu EGR - zakładam że w Brzegu czyszczą go kompleksowo więc odpada - wadliwym podłączeniem zaworu - montowali go mechanicy w zakłądzie - elementami układu/instalacji podciśnienia (pompa vacum, boost sensor, zawory, przewody)? - nieprawidłowym modelem zainstalowanego regulatora napięcia, wymienianego po awarii ? - wadliwym przepływomierzem - mam dodatkowy jeszcze sprawdze Jeśli ktoś ma wiedzę co może być przyczyną pojawiania się tych błędów, proszę o pomoc lub przynajmniej nakierowanie mnie od czego zacząć eliminowanie możliwych przyczyn. (silini 2.2 DTR 2003) Z góry wielkie dzięki, szerokiej drogi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/#findComment-500834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 skoro wyświetla nieprawidłowe wartości napięcia to masz do sprawdzenia układ elektryczny a konkretnie wtyczki na odcinku sterownik silnika EGR. Poszukaj w sieci schematu swojego silnika i do roboty. Pomijam fakt, że możesz mieć przypaloną cewkę w EGR ale pisałeś że go wymieniłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/#findComment-500836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszekbac Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Dzięki bardzo jutro z samego rana zabieram sie za sprawdzanie:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35405-egr-sterowany-elektrycznie/#findComment-500845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.