Gość marian132 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam Mam taki problem, że na postoju nie działa mi ogrzewanie.Jak przegazuje to grzeje.Jak odpalam zimne auto to po jakimś czasie auto się nagrzewa wskazówka temperatury rośnie aż do około 90 st póżniej dyrastycznie spada pożniej znowu rośnie do ok. 90 i póżniej nieważne czy jade czy stoje to sobie taka lata między 80 a 90 stopni dość znacznie ale na 90st nawet nie wchodzi i wentylator się nie włącza (nie dochodzi do takiej temperatury).Poziom oleju w normie.Poziom płynu chłodniczego na zimnym na zgrzewie, jak jest rozgrzany to powyżej a jak sie mocno gazuje prezez dłuższy czas to wzrasta tak prawie do korka. Auto ma spaliny bezbarwne i bardzo ładnie pracuje tylko te ogrzewanie . Bardzo proszę o jakieś sugestie bo ręce opadają a zima idzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian132 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Wymieniłem termostat i dalej problem z ogrzewaniem.Mechanik mówi że na 100% nagrzewnica. Orientujecie się czy przy tej nagrzewnicy jest jakiś zawór?Filtr kabinowy mam behr to znaczy że nagrzewnica też będzie behr?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-28723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattex Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Jesli chcesz sprawdzic czy nagrzewnica grzeje wlacz obieg wewnetrzny powietrza powinno ci zrobic saune w aucie jesli ta nie jest to napisz kiedy kupiles samochod i czy wczesniej taki problem wystepowal a co do termostatu czyli tych temperatur jak powyzej piszesz to tak ma byc dzieje sie tak bo w pierwszej fazie nagrzania grzejesz silnik a po przekroczeniu bodajze 92 lub 95 stopni obieg plynu chlodniczego idzie na caly uklad tj chlodnice zbiorniczek i tak sobie krazy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-28554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinc76 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Nie chcąc zakładać nowego tematu podepnę się pod już istniejący. Witam na wstępie, jestem posiadaczem Asterki 2.0 dti 2003 rok. Autko ok, ale nie mogę sobie poradzić z temp. Opisze dzisiejszy dzień. Godzina 15 wyjazd z domu do pracy odpalam ruszam, jazda po mieście po kilku sklepach, około 5 km i dalej jazda do domu 20 km, na zewnątrz temp -10 C. Droga masakra, maks. prędkość momentami 60 więcej 40. Niestety przez cały ten czas wskazówka temp nie drgnęła. Miesiąc temu profilaktycznie wymieniłem termostat oraz płyn. Niestety chciałem zaoszczędzić ( w dodatku nie mieli na stanie innego) więc kupiłem wkład jakiejś polskiej produkcji, producent zapewniał ze ma pasować, wzrokowo pasował, po włożeniu w obudowę niby troszkę przeciekało ale nie zbytnio, nie byłem pewien więc razem z obudową wsadziłem do gotującej wody, termostat otworzył się, wiec powinno być chyba ok. Niestety nic to nie poprawiło przy temp około 5 C rano wskazówka zaczynała się podnosić po około 10 km , zaznaczam zaczęła, temp 80 C łapało jak dojeżdżałem do pracy czyli po około 20 km. nigdy nie udało mi się aby ta wskazówka doszła dalej jak około 85 C. W środku niby leciało ciepłe powietrze ale powiem szczerze nie można było się ugotować. Posiadałem poprzednio Vectrę 1,6 i tam wskazówka podnosiła sie pięknie już po około 4 km i widać było, że się termostat otwiera gdyż po dojściu do 90 opadała na chwile i potem sobie urosła i stała. Wiem, że moja Asterka to diesel, wiem, że diesel się dłużej nagrzewa, no ale bez przesady nie po 20 km żeby wskazówka nie drgnęła. Sprawdzałem dziś po przyjeździe to chłodnica była delikatnie ciepła, nie wiem czy od tego termostat puszcza czy od silnika ciepło. Nie wiem co teraz robić, czy wymieniać jeszcze raz termostat na nowy oryginalny z obudową, czy to może być wina czujnika temp. Jeżeli ktoś z Was miał podobne problemy prosiłbym o pomoc, wiem, że jest sporo takich tematów, czytałem parę, ale nie spotkałem się z takim gdzie wskazówka nie drgnęła wogóle. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Marcin   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosagti Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dzisiaj było u mnie -17 przejechałem swoja asterką 2.0 DTI 35 km do pracy, wskazówka temperatury nawet nie drgnęła, w kabinie nie było gorąco ale też i nie zimno. Po rozmowie z kolegami którzy też maja astry 2.0 DTI doszliśmy do wniosku że ten model tak ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor1 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 U mnie też kiepsko z temperaturą. (Astra, silnik Y17DT) Dzisiaj, 1,5 godziny w 11 km łódzkim korku - temperatura na zewnątrz -15 st. Jazda właściwie na pół-sprzęgle, czyli bardzo niskie obroty silnika. Wewnątrz auta zrobiło się ciepło po 20 minutach, ale wskazanie temperatury cały czas na 0. To moja pierwsza zima z dieslem, więc nie wiem czy to normalne. Jednak, coś mi się wydaje że termostat nie działa tak jak powinien.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinc76 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dzisiaj było u mnie -17 przejechałem swoja asterką 2.0 DTI 35 km do pracy, wskazówka temperatury nawet nie drgnęła, w kabinie nie było gorąco ale też i nie zimno. Po rozmowie z kolegami którzy też maja astry 2.0 DTI doszliśmy do wniosku że ten model tak ma. No to mnie pocieszyłeś Dziś też miałem -17 i po 20 km nic zero, sprawdzałem chłodnicę, chłodna, sprawdzałem wąż na dole chłodnicy zimny jak diabli, czyli termostat raczej nie jest otwarty Wiec chyba jednak tak ma być, a jak wygląda u Ciebie spalanie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hetman Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam, Ja wczoraj wymienilem termostat drugi raz w ciagu roku, tym razem na Vernet. Poprzedni nie pamietam jakiej byl firmy ale roznil sie tym ze mial dodatkowy zawor. Mechanik powiedzial, ze ten nowy bez zaworu bedzie lepszy... Poprzedni termostat machal temperatura silnika bardzo wyraznie az w koncu nie potrafil dogrzac nawet do 80 stopini przy dosc ostrej jezdzie. Obecnie przy -11 stopniach jak do pracy mam niecale 8km to wskazowka temperatury ledwo drgnela. Przy jezdzie na nowym termostacie po miescie musze zrobic jakies 10km i troche przygazowac zeby temperatura przekroczyla 80 stopni. A jak podkrece ogrzewanie w srodku to spada do 80 stopni a nawet troche nizej. Przy takiej temperaturze na zewnatz na poprzednim termostacie gdy wlaczylem ogrzewanie na "dwojke" temp. spadala do 80 stopni a czasami nizej (jesli bylo -15 -20 na zewnatrz). Jesli nagrzewnica jest sprawna (a chyba jest) to powidzialbym: ten typ tak ma...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ten typ tak nie ma Z własnego doświadczenia: rok temu temp. były również takie niskie i silnik nagrzewał się po ok 12 km - spokojna jazda - jak już się nagrzał to temp. utrzymywał (wskaźnik stał jak przybity) Obecnie mam tak samo jak wy i wymieniam wadliwy termostat WAHLER bo to jego wina - wytrzymał tylko 3 lata (oryginał GM 8 lat) - kupiłem naprawczy zestaw termostatyczny Termotu. Jak wymienialiście termostat i nie macie poprawy to trzeba go reklamować - dużo wadliwych termostatów jest na rynku - chyba producenci, w dobie kryzysu, pozwalniali kontrolerów jakości http://www.termot.com.pl/index.php?page=1&id=6 coś więcej napiszę jak już wymienię ten termostat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość turbodiesel Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Wymieniłem termostat i dalej problem z ogrzewaniem.Mechanik mówi że na 100% nagrzewnica. Orientujecie się czy przy tej nagrzewnicy jest jakiś zawór?Filtr kabinowy mam behr to znaczy że nagrzewnica też będzie behr? Jest przy nagrzewnicy zawór.Filtr kabinowy nie ma tu żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35549-problem-z-temperatur%C4%85/#findComment-27154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.