Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

przy wlaczonym silniku odłączyłem kleme od akumulatora i na alternatorze samochod działał

tylko pogratulować http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

I w ten sposób wykańcza się regulator napięcia w alternatorze

chyba mostek

13,8 to troche za mało - powinno byc 14,2-14-4

13,9-14,5V czyli 14,2+- 0,3V

przy 13,8V ew. może zachodzić potrzeba co jakiś czas kontroli aku pod prostownikiem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35762-problem-z-pr%C4%85dem/page/2/#findComment-26090
Udostępnij na innych stronach

przy rozlączonej klemie byla tylko chwila na sprawdzenie a nie niewiadomo jak dlugo;) alternator poszedł juz mam drugi i wszystko gra... jak rozkrecilem tamten alternator mial juz wyjechane rowki ( okolo 2 mm) od szczotek i szczotka "łapała" tylko skrawkiem... a po przeszlifowaniu łapało zwarcie na alternatorze...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35762-problem-z-pr%C4%85dem/page/2/#findComment-26047
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności