Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 przy wlaczonym silniku odłączyłem kleme od akumulatora i na alternatorze samochod działał tylko pogratulować http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif I w ten sposób wykańcza się regulator napięcia w alternatorze chyba mostek 13,8 to troche za mało - powinno byc 14,2-14-4 13,9-14,5V czyli 14,2+- 0,3V przy 13,8V ew. może zachodzić potrzeba co jakiś czas kontroli aku pod prostownikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35762-problem-z-pr%C4%85dem/page/2/#findComment-26090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 cytat z http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_kwasowo-o%C5%82owiowy Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35762-problem-z-pr%C4%85dem/page/2/#findComment-26089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stahu90 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 przy rozlączonej klemie byla tylko chwila na sprawdzenie a nie niewiadomo jak dlugo;) alternator poszedł juz mam drugi i wszystko gra... jak rozkrecilem tamten alternator mial juz wyjechane rowki ( okolo 2 mm) od szczotek i szczotka "łapała" tylko skrawkiem... a po przeszlifowaniu łapało zwarcie na alternatorze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35762-problem-z-pr%C4%85dem/page/2/#findComment-26047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.