Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam i proszę o pomoc. Jak w tym cudzie techniki ustawić rozrząd nie ma prawie żadnych oznaczeń. A pasek mi pękł do połowy bo zaczął się zsuwać na szczęście to zauważyłem w porę. w książce "Opel astra I naprawiam sam" piszą w ogóle o innym silniku isuzu i piszą tylko 1,7TD a przecież są 2 isuzu i oplowski, a w isuzu inaczej się ustawia. No dobra to wziąłem książkę Sam_naprawiam_Opel_Astra_II__i_Zafira tam też jest X17DTL ale tam zobaczyłem tylko tekścik: "Po zamontowaniu paska zębatego należy ponownie wyregulować kąt rozrządu. Ponieważ nie można wykonać tej czynności bez specjalnego przyrządu, nie zostało opisane wymontowanie i zamontowanie paska zębatego." Ten silnik to po prostu złom nie dość że słaby to jeszcze się psuje cholera. Forumowicze pomóżcie !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3579-opel-astra-f-combi-x17dtl-rozrz%C4%85d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 a wiec tak jezeli nie zdiales jeszcze tego starego paska to zaden problem po zdjeciu oslony paska zobaczysz kola pasowe na pompie wtryskowej jest znak na kole oraz na plastikowej obudowie oslony paska ustaw te znaki na przeciwko zrub znaki na kole walka rozrzadu oraz na obudowie najlepiej korektorem bialym na skrzyni biegow jest oslona (3 srubki na klucz11) zdejmij ja zobaczysz kolo zamachowe znajdz na obudowie znak lub otworek w obudowie skrzyni a na kole zamachowym male wyciecie powinno sie zgrywac z otworem jezeli nie ma nic a tak jest np u mnie nanies swoje znaki pozaznaczeniu wszystkich 3 kolek pasowych poluznij rolke napinacza paska a wtedy mosz sie troche cos przesunac na znakach zdejmij stary pasek i zaloz nowy warto takze wymienic obie rolki porwadzaca i napinacza na nowe sa drogie ale skoro pasek ci pekl na pol to warto po zalozeniu paska na napinaczu jest strzalka w ksiazce jest opis jak ma byc (w wycieciu) jezeli wszystko zrobisz dokladnie to po napieciu paska wszystkie znaki powinny sie zgrywac jesli tak to wez klucz nasadowy i zrob pelny obr. walem zgodnie z obrotami silnika i sprawdz znaki jesli sie pokrywaja to mozesz smialo odpalac a pozniej poskladac oslonu i cala reszte jak by co to pytaj pomoge pozdro i milej walki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3579-opel-astra-f-combi-x17dtl-rozrz%C4%85d/#findComment-322751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.