Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wiatrak13a

Witam serdecznie!!!

Proszę o pomoc jak wygląda wymiana końcówek drążka kierowniczego w sintrze,gdzieś czytałem że potrzebny jest specjalny klucz do maglownicy,żeby nie uszkodzić maglownicy przy odkręcaniu końcówek.

 

zmieniłem dział/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35811-wymiana-ko%C5%84c%C3%B3wek-dr%C4%85%C5%BCka-kierowniczego-w-sintrze-22-tdi/
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wymiana końcówek poniżej:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fdf9e34f0ef7505.html

Do wymiany drążków nietrzeba demontować maglownicy ,wystarczy zdjąć mieszki faliste

a reszta według opisu:

1: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e9491249e4885e0.html

2: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/494376cdb8ffcefd.html

3: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a15c497507635550.html

 

Pozd

 

Witam raczej bez specjalnego klucza bym nie wymieniał tych drążków oddac do mechanika za pare zloty wymieni sam klucz tez nie jest tani

 

Gość Krzysintra

Witam.

Wymiana końcówek poniżej:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fdf9e34f0ef7505.html

Do wymiany drążków nietrzeba demontować maglownicy ,wystarczy zdjąć mieszki faliste

a reszta według opisu:

1: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e9491249e4885e0.html

2: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/494376cdb8ffcefd.html

3: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a15c497507635550.html

 

Pozd

Baki kolega pytał o końcówki drążka kierowniczeko ty pokazujesz troszke coś innego...Do samych końcówek nie trzeba zdejmować tych osłon gumowych i sama wymiana nie należy do najtrudniejszych,nie trzeba mieć też specjalistycznych narzędzi no może jedynie ściągacz by sie przydał ale nie koniecznie....Sama wymiana polega na zdjeciu koła,wiadomo auto podniesione,odkręcamy nakretke mocującą przegub/sworzeń końcówki drążka do zwrotnicy(dość często jest z tym problem więc dobrze jest mieć szlifierke kątową) jeżeli nie idzie to tniemy,następnie płaski klucz 19-22 nie wiem dokładnie jaki rozmiar blokujemy nakretke kontrujaca a na sworzeń/przegub końcówki nakładamy kawałek rurki i odkrecamy(ładnie idzie w 2osoby),przykrecajac nowa końcówke do zwrotnicy pamietajmy,że nie jest wskazane aby sworzeń/przegub obrucił wiec od spodu mamy otwór blokujacy(chyba na imbus).

 

Gość wiatrak13a

Dziękuję bardzo Panowie za podpowiedź,właśnie chodziło mi o zablokowanie tego drążka, który idzie do maglownicy.

Pozdrawiam!

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności