Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Proszę o oceny awaryjności właścicieli opla astry III 1.3 cdti   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 massam, myślę że tu dużo się nie różni od pozostałych tylko że ma silnik z układem "komoraila " bardzo drogiego i wrażliwego na paliwko. i naszpikowanego elektroniką   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-326055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 i jest strasznie słaby jak na astre H   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-326017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 i jest strasznie słaby jak na astre H Jeżdżę właśnie takim oplem, nic się złego nie dzieje, spalanie mam troszkę większe niż to co podawali w katalogu, w mieście (ok 7 L) ale często stoję w korkach, jeździłem także skoda octavią 1,9tdi 110km i powiem, że nie widzę jakiejś kolosalnej różnicy. Powiem więcej jak się włącza turbinka to zbiera się chętniej niż stara vectra 1.8L oraz mondeo 1.8L benzyna a tamte miały chyba 115 oraz 125KM. pozdrawiam LL   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Lelule, wiesz ten silnik jest nieźle wyżyłowany i wątpię że 1.3 cdti poradzi sobie ze 110 TDI ...a wręcz jestem tego pewny.....Chodź byłem w szoku po przesiadce z omegi 2.5 v6 na astrę 2.0 DI 16V jak te niby 82 konie się zbiera. A 1.7 cdti w astrze G moje 2.0 "objeżdża" Pozdrawiam i szerokiej drogi:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Lelule, wiesz ten silnik jest nieźle wyżyłowany i wątpię że 1.3 cdti poradzi sobie ze 110 TDI ...a wręcz jestem tego pewny.....Chodź byłem w szoku po przesiadce z omegi 2.5 v6 na astrę 2.0 DI 16V jak te niby 82 konie się zbiera. A 1.7 cdti w astrze G moje 2.0 "objeżdża" http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Pozdrawiam i szerokiej drogi:) Wiesz masz dużo racji, że wyżyłowany lecz jak patrzę co się dzieje ze współczesnymi silnikami to - przykład to nowy 1,6 opla 180KM albo 1,4 VW 140KM no właśnie ten mój 1,3 90km aha a w ASO twierdzą, że sami go robią dla swoich pracowników na 110KM. W sumie to jestem tylko użytkownikiem i się dobrze na tych bebechach nie znam ale tak myślę, że może jakieś lepsze materiały tam kładą w te silniki. Z drugiej strony słyszałem, że żywotność współczesnych silników Opla to coś ok. 450 tys.km. ciekawe czy tyle wytrzymają przy takim obciążeniu pozdrawiam LL   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Lelule, ja w sumie się ciesze że mam 2.0 i moc o 7 koni mniejszą od Ciebie w aucie:P wiec to raczej świadczy o "żywotności" chodź życzę Ci co najmniej tak jak u mnie 260 tyś bezproblemowej jazdy Tak jak kiedyś beczki czy kliny.....3 litry pojemności i 60 koni ale miliony kilometrów robił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Panowie już bez przesady w turbodoładowanym silniku można mówić o wyżyłowaniu gdy moc jest podniesiona gruuuubo o ponad 100-150% tej hipotetycznej bez zastosowania turbiny. To, że ktos ma 7 koni mniej w 2.0 niż w 1.3 to raczej nie przełoży się bezpośrednio na ilosć przejechanych km bez remontu A raczej sposób traktowania , jakość materiałów eksploatacyjnych itp. dla mnie moc 100KM z silnika 2.0 w dth to śmiech na sali a pewnym jest że 130-150 konne 1.9 w tdi napewno nie rozpadnie się szybciej (na zachodzie ludzie robią tym po 300-400tys. km a potem sprzedają do polski gdzie robią drugie tyle ) Prawdziwe obniżenie trwałości może mieć miejsce w bardzo stuningowanych silnikach i przy okazji mocno eksploatowanych (chociaż w warszaawie od kilku lat niejaki "Rufi" bryka ponad 200konna ibiza tdi , którą sciga się w mistrzostwach Polski na 400m i z tego co mi mówił przy okazji mojej wizyty w mastersie, samochodzik bezawaryjnie służy mu do codziennej jazdy i to nie tylko w niedziele i weekendy ale jako samochód służbowy). to taki mały OT   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 a czy ktoś z was wie z kąd bierze się ta moc ?? przedewszystkim z zastosowania wtrysku bezpośredniego z zasobnikiem (III generacji), w którym gromadzone jest paliwo pod wysokim ciśnieniem, wtryskiwaczami umożliwiajjącymi do pięciu dawek wtrysku przy ciśnieniu dochodzącym do 180 MPa!! To dzięki dokładnemu wymieszaniu paliwa z powietrzem uzyskuje się większą sprawność spalania mieszanki silnika. Wały i tłoki są poddawane specjalnej obróbce, która ma na celu zwiększenia ich trwałości. a pozatym jeśli ktoś wykonuje regularnie przeglądy to nie ma większych problemów z tymi silnikami. Moc tych silników można zmieniąć przeprogramowując moduł EDC - electronic diesel control. Jeszcze co do trwałości - dużo zależy od samego użytkownika - jego stylu jazdy: nie w "pedał" na niedogrzanym silniku i nie gasimy od razu silnika po ostrzejszej przejażdce. Polecam silniki ZS zasilane układem Common Rail (CDTI).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3589-astra-13-cdti/#findComment-325584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.