Gość Gawlak Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Jak poznać przepalony bezpiecznik? po przerwanym precie w srodku bezpiecznika dziecko to wie a co teraz robic masz napisane w tym temacie naladowac aku podlaczyc i sprawdzic co sie dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-410628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość głąbek Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no fakt, moja wiedza w temacie elektryki zerowa, ale dziękuję za każda odpowiedz Mam jeszcze takie pytanie: czy któryś z bezpieczników jest szczególnie podejrzany, że wywalił? Czy jest coś takiego jak bezpiecznik główny? Coś tam czytałem, że w innych autach jest przy + klemie takie coś... Znalazłem rozpiskę z bezpiecznikami, który za co, ale tam są wymienione poszczególne małe funkcje, typu: elektryka ABS, światła itp.. A jest jakiś mega główny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-410636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Martin Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ja kiedyś podłączyłem odwrotnie klemy to na wejściu poszedł alternator. Wiec również możesz go sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-410673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Alternator obrywa najbardziej gdyż przez niego idzie prawie cały prąd, gdy podłączymy odwrotnie akumulator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-410729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość głąbek Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ok, doszukałem się bezpiecznika na wyjściu plusa aku; rzeczywiście był przepalony. Po wymianie i podłączeniu naładowanego aku,działa wszystko oprócz radia; poza tym pali się kontrolka akumulatora; nie odważyłem się na przejażdżke, bo własie nie wim co z tym alternatorem. Wyżej czytałem, że radio mogło się spalić, albo że ten kod potrzebny, to pół biedy, dojdę do tego potem. Czy sprawdzić alternator to wystarczy zmierzyć na nim napięcie? Czy jakieś inne objawy by były tego? Dodam, że samochód pochodził trochę i nic się nie działo, tzn nie gasł ani nic... Sorry za moje glupie pytania, lae wdzięczny będę za każdą odpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-411056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Alternator możesz już wymontować i rozglądać się za mostkami diodowymi do niego. Pomiar napięcia zapewne wykaże że jest za niskie. Jeśli po wyjęciu kluczyka świeci też kontrolka akumulatora, to odepnij akumulator do czasu naprawy alternatora Co do radia to jeśli na wyświetlaczu nie woła kodu to też jest uszkodzone, ale wcześniej sprawdź bezpiecznik w radiu przy kostce podłączeniowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35924-%C5%BAle-pod%C5%82aczy%C5%82em-klemy/page/2/#findComment-411109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.