Skocz do zawartości

Astra II 2.0 DTi problem z zapowietrzeniem układu paliwowego


Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki za info.

Czyli to: http://motoallegro.pl/pompa-do-spuszczania-oleju-12v-promocja-i1350254098.html również powinno być ok? Pytam o nią bo jest w krakowie i taniej mi wyjdzie mimo, że jest droższa. Kompletnie się nie znam. Czy jak będę ciągnął najpierw samo powietrze tymi elektrycznymi to ich nie zatrę?

Do tej ręcznej z mojego poprzedniego posta dorobi bym większy pojemnik.

 

Nie powinna ulec zatarciu. Ale tak ON powinno szybko polecieć. Jak będziesz miał tą pompkę w domu to możesz z jednego baniaczka do drugiego przepompować trochę ON to się nasmaruje.

 

tylko pytanie czy one mają wystarczające podciśnienie. Ciekawa sprawa, że taka elektryczna kosztuje stówę, a ręczna najtańsza 145..zastanawiam się czy to o czymś nie świadczy, ale chyba jutro tą do ON na 12V

 

Witam wszystkich, przeglądam to forum od lat i zawsze mi pomogło w moich problemach z Astrą ale tym razem jestem w kropce.

Posiadam silnik 2.0 DTi 16V 101km. Jakis czas temu przestała palić - jak zaczęły się mrozy.

Wszelkie porady z tego forum okazały się nietrafne w moim przypadku.

 

Wymieniłem:

 

Moduł swiec żarowych - nowy

Świece - NGK

Akumulator - 75 aH

Uszczelki i podkładki na wtryskach - nowe

Przewody przelewów - nowe

 

Auto jak nie odpaliło tak nie odpala

Check Engine sie nie świeci

 

Odpaliłem na plaka i paliło pięknie przez cały dzień - na dotyk

Rano próbuję i nie odpala a kręci ładnie

 

Czy muszę odpowietrzyć układ czy jak odpaliła i kilka razy w tym dniu też bez problemu to układ się sam odpowietrzył? Czy to nie jest możliwe?

 

Spróbuj odpalić na Plaka. I po kolei odkręcić na chwilkę wtryski. Wtedy się odpowietrzy. I zostawić auto na noc postawione tak żeby przód był niżej. I Jak rano odpali bez problemu to ON się cofa. Przyczynna prawdopodobnie uszkodzony zaworek zwrotny w pompie( wymiana 10min)

Może też być Jakaś nieszczelność w obudowie filtra paliwa.

 

Z Plakiem uważaj :?:

 

Nie chciałbym byc nudny :?:, ale kupiłem dzisiaj tę ręczną pompkę za 145zł, do której wcześniej wstawiłem linka i po napełnieniu 7 zbiorniczków po 120ml wąż z paliwem/powietrzem wygląda tak jak na filmiku poniżej. Napełnienie jednego pojemnika zajmuje około 10 minut. Maks podciśnienie jakie pompka wytwarza to -0,6 -0,5 bar.

Na filmie widaćjak to jest podłączone i jak idzie. Będę wdzięczny, jeśli rzucicie okiem i wyrazicie swoją opinię..czy to daje jakieś nadzieje?

 

Przy okazji pytanie, które już było na forum, ale dla pewności: przewody IN i OUT z filtra paliwa mogą mieć luzy wzdłużne i to o niczym nie świadczy, czy tak?

 

http://dzdzownicaa.wrzuta.pl/film/3Ha9vccHWsQ/odpowietrzanie_x20dtl

 

 

EDIT:

W końcu się zdenerwowałem. Cały czas idą pęcherzyki, jak mocniej pompuje to odrazu pojawia sięich całe stado. Próbowałem odpalać z poluzowanymi przewodami na wtryskach, Na jednym dobrze, na innym piana. Ładuje akumulator i może poprostu musze teraz kręci więcej...będę próbował. Jak to nic nie da to będę dzisiaj próbował na samostart. W razie niepowodzenia jutro choluję bo pomysły, czas i cierpliwość mi się kończą..

 

Jak już poszło ON z powrotu to dochodzi do Pompy. Teraz dobrze naładowany aku i przytrzymaj parę razy trochę na zapłonie. Nie ma bata musi zapalić. Tylko jak będziesz ładował aku przez noc to przed odpalaniem też trochę ON przeciągnij. Nie zapomnij powrotu połączyć bo inaczej szybko paliwo się skończy i może również nie odpalić. Gdyby to było lato to auto odpaliłoby za pierwszym razem teraz będziesz musiał trochę kręcić. Jak odpali to przytrzymaj trochę na obrotach. poluzuj po kolei przewody od wtrysków i bd odpowietrzony. Możesz go rozgrzać do 90stopni i wtedy jeszcze raz poluzować wtryski. Jak akumulator będzie dalej sprawny i następnego dnia dobrze odpali to będzie super inaczej gdzieś się zapowietrza i musisz dalej kombinować.

 

to ze lecą bąbeli powietrza napewno swiadczy o tym ze gdzie łapie powietrze. ja bym stawiał na sławny oring w pompie. było o tym na forum. dostęp trochę upierdliwy ale da sie wymienić. ja usiebie tez musze go wymienić bo mi rano strasznie kiepsko odpala. kręce i słychac ze silnik łapie ale nieodpala. za drugim podejsciem kręcenia jest juz lepiej , tez słychac ze łapie , kręcę dalej az w koncu zapala, a z rury chmura białego dymu. z tym oringiem to jest tak ze nikt jednoznacznie nienapisał chyba ze po wymianie odpala od strzała. pozdrawiam.

 

Po wypompowaniu jeszcze 3 pojemników nie było żadnej poprawy, cały czas tyle samo powietrza. Poskładałem więc układ tak jak ma być, popuszczałęm kolejno wtryski i...opalił ;) Rano również odpalił od strzała- nigdzie nie złapał powietrza.

 

Wszystkim dziękuję za rady ;)

 

Ja również rozwiązałem swój problem...założyłem zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i astra odpalila na dotyk przy -10'C. Rowniez dzieki za rady:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności