Skocz do zawartości

chech engine migający błąd P1220 Interpretacja!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam szukam pomocy dotyczącej błędu P1220 tzn. może ktos się kiedyś z tym spodkał proszę o interpretację PLIS dodam ze to chyba coś związne jest z paliwem :lol:??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Spróbuj tu: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html

 

Możesz poszukać na naszym forum wpisując hasło "kody błędów" w okienko "szukaj" u góry, po prawej stronie strony, na której jesteś.

Pozdrawiam.

 

Gość Anonymous

A jakie masz objawy przy pracy silnika.

 

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 19:08 ]

P1220 wadliwe dzialanie ukladu krytycznego1-procedura-sprawdz paliwo polonczenie wezy stan filtra paliwa, polonczenie wszystkich przewodów paliwowych i dolotowych powietrza

 

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 19:09 ]

Ważne:

 

Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności. Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa.

 

Kontrola zawartości prawidłowego rodzaju paliwa w zbiorniku

Sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie

Sprawdź podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd.

Punkty pęknięcia / ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych

Kontrola złączy przewodów paliwowych (szybkozłącza).

Kontrola wycieków w przewodach olejowych.

Kontrola stanu mocowań trójnikowych.

Kontrola uszczelek przewodów paliwowych wlotowych i powrotnych przy pompie wtryskowej.

(używać wyłącznie uszczelek zatwierdzonych przez producenta pojazdu)

Kontrola siły dokręcenia pustych śrub.

Kontrola poprawności mocowania złączy i uszczelnień

Kontrola filtra paliwa

Zatkanie, wycieki, powietrze lub woda w systemie paliwowym

Wskazówka:

 

Odpowietrzyć układ paliwowy za pomocą KM-948 i odpowiednich reduktorów.

 

 

Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1220-1-:

oraz/lub

Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1345-1-:

Włącz silnik

Porównać poniższe parametry listy danych:

Prędkość pompy

&

Prędkość silnika

Wskazówka:

 

Porównaj parametry listy danych z całym osiągalnym zakresem prędkości obrotowej silnika.

 

 

Czy obroty pompy równe są połowie obrotów silnika?

 

 

Kontrola zmniejszania się ciśnienia w prowadnicach poprzecznych.

Odłącz przewód od:

Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej

Nieszczelny przewód olejowy

Podłączyć pompę podciśnieniową MKM-667 (strona elementu składowego) do:

Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej

Użyć pompy podciśnieniowej MKM-667 do wytworzenia podciśnienia w zakresie -30 KPa ( -0,3 bar) a -70 KPa ( -0,7 bar).

Dokonać pomiaru przy prowadnicach poprzecznych.

 

 

 

Nieszczelności układu paliwowego

lub

 

Uszkodzone części składowe:

Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej

lub

Dysze wtryskowe

 

tak opisuje to opel

 

Gość Anonymous

Pytasz mnie jakie mam objawy przy pracy silnika??? więc tak:

 

1- sprawa ten błąd wybiło mi dopiero po generalnym remoncie silnika czyli wymiana pierścienie zaworów i wszystkich uszczelek

 

2- sprawa to auto pali na dotyk nie dzieje się nic na wolnych obrotach normalnie cyka jak perełeczka

 

3- sprawa dopiero gdy jade np: 50 km h wrzuce 4 bieg to wyskakuje ten błąd check ,ale kiedy zredukuje biek na 3 i auto dostaje obrtów wówczas po 1 sekundzie ginie i ciągnie tak jak by nic się nie działo !! (nadmienie ze gdy pojawia się bład to auto traci delikatnie na mocy)

Koszmarny bład P1220 / będąc u mechanika ,, gość powiedział ze padła pompa" ale ja w to nie wierze bo widziałem jak padła pompa u kumpla w ZAFIRZE chodziła do konca aż pewnego rzu nie mógł odpalic autqa

 

moje pytanie: czy moze być to spowodowane remontem silnika???

 

Gość Anonymous

skasowałem błedy przd i po remoncie auta ale gdy zrobie 20 km to znowu sie pojawia ten sam bład :D!! Panowie mam pytanie mechanik kiedy ustawiał mi pompę mówi że nie robił tego z komputerm i nalezało by to wyregulować więć po przejechaniu 600 km udałem się na komputer ale że gościu nie miał czasu ustawiać mi pompę to tylko zczytał błędy i je skasował sprawdził nastawienie pomy i mówil że należało by ja przestawić o 3 ' stopnie ma to jakieś znaczenie >:-)? jest ustawiona pompa teraz tak: 5.22' a powinna jak wskazuje książka 2.22'

 

yokass, to widocznie wyskakują ci te błędy z tego powodu. Sam sobie odpowiedzialeś, lub masz małe cisnienie pompki które w twoim przypadku powinno wynosic przy2250 obr/m 8,0+-0,1MPa

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności