Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Witam szukam pomocy dotyczącej błędu P1220 tzn. może ktos się kiedyś z tym spodkał proszę o interpretację PLIS dodam ze to chyba coś związne jest z paliwem ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Spróbuj tu: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html Możesz poszukać na naszym forum wpisując hasło "kody błędów" w okienko "szukaj" u góry, po prawej stronie strony, na której jesteś. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 A jakie masz objawy przy pracy silnika. [ Dodano: Sob Cze 30, 2007 19:08 ] P1220 wadliwe dzialanie ukladu krytycznego1-procedura-sprawdz paliwo polonczenie wezy stan filtra paliwa, polonczenie wszystkich przewodów paliwowych i dolotowych powietrza [ Dodano: Sob Cze 30, 2007 19:09 ] Ważne: Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności. Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa. Kontrola zawartości prawidłowego rodzaju paliwa w zbiorniku Sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie Sprawdź podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd. Punkty pęknięcia / ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych Kontrola złączy przewodów paliwowych (szybkozłącza). Kontrola wycieków w przewodach olejowych. Kontrola stanu mocowań trójnikowych. Kontrola uszczelek przewodów paliwowych wlotowych i powrotnych przy pompie wtryskowej. (używać wyłącznie uszczelek zatwierdzonych przez producenta pojazdu) Kontrola siły dokręcenia pustych śrub. Kontrola poprawności mocowania złączy i uszczelnień Kontrola filtra paliwa Zatkanie, wycieki, powietrze lub woda w systemie paliwowym Wskazówka: Odpowietrzyć układ paliwowy za pomocą KM-948 i odpowiednich reduktorów. Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1220-1-: oraz/lub Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1345-1-: Włącz silnik Porównać poniższe parametry listy danych: Prędkość pompy & Prędkość silnika Wskazówka: Porównaj parametry listy danych z całym osiągalnym zakresem prędkości obrotowej silnika. Czy obroty pompy równe są połowie obrotów silnika? Kontrola zmniejszania się ciśnienia w prowadnicach poprzecznych. Odłącz przewód od: Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej Nieszczelny przewód olejowy Podłączyć pompę podciśnieniową MKM-667 (strona elementu składowego) do: Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej Użyć pompy podciśnieniowej MKM-667 do wytworzenia podciśnienia w zakresie -30 KPa ( -0,3 bar) a -70 KPa ( -0,7 bar). Dokonać pomiaru przy prowadnicach poprzecznych. Nieszczelności układu paliwowego lub Uszkodzone części składowe: Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej lub Dysze wtryskowe tak opisuje to opel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Pytasz mnie jakie mam objawy przy pracy silnika??? więc tak: 1- sprawa ten błąd wybiło mi dopiero po generalnym remoncie silnika czyli wymiana pierścienie zaworów i wszystkich uszczelek 2- sprawa to auto pali na dotyk nie dzieje się nic na wolnych obrotach normalnie cyka jak perełeczka 3- sprawa dopiero gdy jade np: 50 km h wrzuce 4 bieg to wyskakuje ten błąd check ,ale kiedy zredukuje biek na 3 i auto dostaje obrtów wówczas po 1 sekundzie ginie i ciągnie tak jak by nic się nie działo !! (nadmienie ze gdy pojawia się bład to auto traci delikatnie na mocy) Koszmarny bład P1220 / będąc u mechanika ,, gość powiedział ze padła pompa" ale ja w to nie wierze bo widziałem jak padła pompa u kumpla w ZAFIRZE chodziła do konca aż pewnego rzu nie mógł odpalic autqa moje pytanie: czy moze być to spowodowane remontem silnika???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 yokass, musisz wykasować wszystkie stare błędy bo widocznie jeszcze z czytuje to z przed remontu czy to robiłeś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 skasowałem błedy przd i po remoncie auta ale gdy zrobie 20 km to znowu sie pojawia ten sam bład !! Panowie mam pytanie mechanik kiedy ustawiał mi pompę mówi że nie robił tego z komputerm i nalezało by to wyregulować więć po przejechaniu 600 km udałem się na komputer ale że gościu nie miał czasu ustawiać mi pompę to tylko zczytał błędy i je skasował sprawdził nastawienie pomy i mówil że należało by ja przestawić o 3 ' stopnie ma to jakieś znaczenie >:-)? jest ustawiona pompa teraz tak: 5.22' a powinna jak wskazuje książka 2.22'   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 yokass, to widocznie wyskakują ci te błędy z tego powodu. Sam sobie odpowiedzialeś, lub masz małe cisnienie pompki które w twoim przypadku powinno wynosic przy2250 obr/m 8,0+-0,1MPa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3635-chech-engine-migaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-p1220-interpretacja/#findComment-325406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.