Gość pinio-78 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Często powodem syfu w układzie chłodzenia w 1,7 dti są padnięte oringi na obsadach wtryskiwaczy, coraz więcej jest pytań o koszty ich wymiany i przebieg. Ja podam orientacyjne koszty (wg. moich spostrzeżeń): 1 koszt robocizny mechanika w zakresie demontażu i ponownego montażu głowicy cena ... 2 koszt robocizny zakładu regenerującego głowicę i ewentualnych części do głowicy (w zależności od zakresu obróbki głowicy cena ... (poza ceną oringów do głowicy na obsady, oraz ewentualnymi obsadami które to orientacyjne ceny podałem poniżej). A teraz pozostałe części: - uszczelka głowicy ( w zależności od grubości i firmy) od około 170 zł w górę - uszczelka pod wałki (na środku głowicy) około 30 złotych w górę - uszczelka pokrywy zaworów od około 30 złotych w górę - uszczelka kolektora wydechowego około 60 złotych - uszczelki kolektora ssącego około 60 złotych - uszczelka pod termostat około 10 złotych w górę - uszczelki wtryskiwaczy (te na wtryskiwacz po jednej na każdy) coś około 12 złotych za sztukę x 4 - podkładki miedziane pod wtryskiwacz 30 kilka złotych za sztukę x 4 - podkładki miedziane pod przewody przelewowe kilka podkładek (dwa rodzaje wielkości) po jakiejś złotówce za sztukę (o ile uda się je dobrać) - KOSZT ORINGÓW NA OBSADY WTRYSKIWACZY W GŁOWICY OKOŁO od 5 do 40 złotych za wszystkie 8 sztuk (oczywiście zależne od oringów i miejsca ich zakupu) - EWENTUALNY KOSZT OBSAD WTRYSKIWACZY to chyba po jakieś 40-60 złotych (nie pamiętam dokładnie) za sztukę jest ich 4 w głowicy. - ewentualnie nowe szpilki jakieś 60 złotych komplet - ewentualnie nowy psek rozrządu kilkadziesiąt złotych Podkreślam że ceny jakie podałem są orientacyjne z tego co pamiętam, ale części raczej niezbędne, no chyba że ktoś złoży na starych (raczej niewykonalne) przynajmniej w przypadku uszczelek. Jeżeli zapomniałem o czymś to proszę o dodanie a jeżeli się mylę to o sprostowanie. Mam nadzieję że pomoże to komuś w ewentualnej ocenie orientacyjnych kosztów naprawy i zobrazuje zakres naprawy. Trzeba zaznaczyć jeszcze że w zależności o tego co poza zmianą tych oringów zrobi zakład remontujący głowicę koszty mogą być bardzo zróżnicowane. (np uszczelniacze zawrów (raczej napewno), zwory dotarcie, itd) no i oczywiście planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy. Pozdrawiam i proszę o spostrzeżenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36773-17-dti-wymiana-oring%C3%B3w-na-obsadach-wtryskiwaczy-w-g%C5%82owicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aarczi Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Czy wszystkie ceny to są ceny poza ASO ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36773-17-dti-wymiana-oring%C3%B3w-na-obsadach-wtryskiwaczy-w-g%C5%82owicy/#findComment-387476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.