Gość PioGor Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 witam wszystkich posiadam corsę 1,2 z 96 roku i no własnie pisałem i czytałem tyle postów mam problem drgania kierownicy na luzie czasami wpada w taki rezonans ze cała buda sie telepie wyczysciłem krokowca nowe swiece kable i nic Kolega mówił żeby jechać na diagnostykę tylko gdzie do aso ? czy do jakiegoś normalnego mechanika w aso to by wszystko powymieniali po trupach Co mozna wykryć na tej djagnostyce i gdzie się podpina komapa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3707-corsa-idzie-na-diagnostyke-komputerow%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 nie jedź do aso bo tam cię ładnie skasują. jedż do mechanika który ma odpowiednie oprogramowanie a on ci odczyta błedy. A co najważniesze powinieneś zmieścić się w 40zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3707-corsa-idzie-na-diagnostyke-komputerow%C4%85/#findComment-324729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 witaj! też mi się ostatno tak dzieje, czasem jedzie dobrze jak zaczyna drgać kierownica zapala sie "check" sciągłem wszystkie kable od sondy, wszytkich czujników, krokowca i podpiołem ponownie przez tydzień był spokój a od wczoraj znowu... ja stawiem ze albo sonda albo krokowiec... sonda może dawac błędne sygnały do kompa i może być zbyt uboga mieszanka... tak myslę... ale silnik przy jeździe u mnie zachowuje się dobrze przyspiesza pracuje na 4 cylindry tylko na wolnych obr coś się dzieje poprawiłem post-ja37 [ Dodano: Czw Lip 12, 2007 22:22 ] I prawdopodobnie znalazłem! pod filtrem powietrza do przepustnicy wchodzi taki wąż gumowy w oplocie z materiału prawdopodobnie od podciśnienia. był pęknięty pod oplotem w ogóle nie było widać spadł sam przy ściąganiu filtra. Obciąłem troszkę, podokręcałem opaski pozostałych przewodów i na razie obroty się uspokoiły check zgasł a i przyśpieszenie wzrosło. Ostatnio czasem już był straszny muł. Mam nadzieję że to to było, na razie jest super. Sprawdź u siebie wszystkie połączenia przy przepustnicy i czy węże nie są za miękie - może oznaczać że oplot jest ok a guma pod nim sparciała. Pozdrawiam i życzę powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3707-corsa-idzie-na-diagnostyke-komputerow%C4%85/#findComment-323979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PioGor Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 ok sprawdze To jest ten węzyk czerwony co idzie od wkładu filtra taki cienuitki gdzieś tam pod wtrysk i jest taki sam czarny O te chodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3707-corsa-idzie-na-diagnostyke-komputerow%C4%85/#findComment-323847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Nie ten czerwony. Ten czerwony idzie pod filtr powietrza. ten który u mnie pękł to był niżej podpięty do przepustnicy zaraz pod filtrem, tam przychodzą 2 wężyki w oplocie z materiału: jeden grubszy (i ten był uszkodzony pod oplotem) a drugi cieńszy do filtra powietrza. czerwony też możesz sprawdzić on służy do regulacji przepustnicy na wlocie filtra powietrza. niestety nie mam aparatu, jakby był to byłyby fotki...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3707-corsa-idzie-na-diagnostyke-komputerow%C4%85/#findComment-323778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.