Gość plastic Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam, Mam astre H SPort 1.7 CDTi rocznik 04'. Mam problem tylko nie wiem co jest jego przyczyna. Mianowicie na dziurach strasznie lata kierwonica na lewo i prawo, ponadto gdy skrecam kierownica na zakrecie w prawo to mi probuje wracac na lewo i tak przy skrecanie to mi lata reka prawo-lewo. Nie wiem czy to moze nie jest wina zbieznosci bo jak kupowalem auto to zimowki byly do wywyalenia bo mialy wewnetrzna strone starta przednie kola ale nie wiem czy to od tego auta byly te opony moze ktos podmienil. Za wszelkie informacje bede wdzieczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37138-uk%C5%82ad-kierowniczy-co-to-mo%C5%BCe-by%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 sprawdź może najpierw stan zawieszenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37138-uk%C5%82ad-kierowniczy-co-to-mo%C5%BCe-by%C4%87/#findComment-14776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seweryn82 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 łączniki stabilizatora, lub stabilizator do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37138-uk%C5%82ad-kierowniczy-co-to-mo%C5%BCe-by%C4%87/#findComment-233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 A ja stawiam na zbieżność. Jeśli dochodzi Ci do tego 'myszkowanie' auta po jezdni to geometria na bank.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37138-uk%C5%82ad-kierowniczy-co-to-mo%C5%BCe-by%C4%87/#findComment-369486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość plastic Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 sorry ze odkopuje temat ale nie mialem dostepu na neta. mam ta astre z układem ids+ i jak włącze sport amorki sie utwardza na maxa to jest tak samo, tez na dziurach kierowncia lata. a wiem ze uklad dziala bo czuc kazda dziure na maxa czuc ze sa utwardzone - naciskajac i probujac ugiac amorek nie ma szans czy rozbujac auto - wiec chyba to nei amorki a czytalem ze te urzadzenia w tos'ie do pomiaru amorkow to nic nie daja. no nic takie gdybanie podjade jutro do tosu i zobacze zbieznosc i te amorki na maszynie mam nadzieje ze duzo nie skasuja. laczniki stabilizatora wymienialem 2 miesiace temu bo stukaly na dziurach teraz jest ok ale kierownica jak latala tak lata. aaaa... auto nie myszkuje na drodze trzyma sie elegancko na zakretach tez... zwlaszcza jak wlacze ids+ ale bez tego tez nie czuje dyskomfortu przy duzych predkosciach na zakretach. pozdrawiam !!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37138-uk%C5%82ad-kierowniczy-co-to-mo%C5%BCe-by%C4%87/#findComment-372327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.