Gość grzes08 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 współpracuje .. sam mam opla i TORQE wraz ELM 327 współpracuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-540261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic73 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam. Jestem użytkownikiem ASTRA IV 2010 1,7 CDTI 110 KM od jakiś dwóch lat. Na początku problemy z filtrem cząstek stałych (głównie miasto i obwodnica). Po opanowaniu całego procesu wypalania, było lepiej. No może tak mi się wydawało. Potem czyszczenie całego kolektora dolotowego (zasmolony) + pęknięcię rury intercoolera (koszt prawie 1000 PLN). Potem prawie rok spokoju i znowu informacja (podczas jazdy na autostradzie) AWARIA POJAZDU - SKONTAKTUJ SIĘ Z SERWISEM. I tyle. Mając już poniekąd doświadczenia w tego typu sytuacjach gaszę auto wyjmuję kluczyk i po ponownym odpaleniu jest ok. Żadna kontrolka (CHECK ENGINE) nie świeci. I tak sobie myślę, że to pewnie jakaś pierdoła, ale pomimo wielu atutów chyba najwyższa pora zmienić ASTRĘ na inne auto. Oczywiście każde inne auto niż Astra J wyposażone w DPF nie będzie sprawiał kłopotów bez możliwości wypalenia:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-540265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atb30 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam. DPF nie jest już problemem - udało się to opanować, chociaż jego całkowite usunięcie cały czas chodzi mi po głowie. współpracuje .. sam mam opla i TORQE wraz ELM 327 współpracuje :-) Wersja FREE?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-540266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 szczerze mówiąc nie wiem .. dostałem ją od kumpla .. ale wiem, że chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-540576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość balldome Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Witam,Planuje niebawem kupić astrę 4 w benzynie i mam pytanie odnośnie silnika.Czy mieliście jakieś problemy z turbina lub z silnikiem z turbodoładowaniem?Czy polecicie kupić 3-4 latka z turbina, czy lepiej stary sprawdzony silnik bez turbo?Jeśli chodzi o moc, to wiadomo ze z turbo, ale mi bardziej chodzi mi o awaryjność oraz o naprawy całego układu. Edytowane 6 Lipca 2014 przez balldome   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-545029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk00b Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 WitamTroche o Astrze, rocznik 2013 maj, po liftingu, wersja 1,6 115KM enjoy, zakupiona z przebiegiem 25tysMoje spostrzeżenia po przejechaniu 5tys 50/50% trasa/miasto:Fajna sylwetka, chociaż troche bąblowata przez co strukturalne 17tki ktore sa na mojej wersji uwazam za absolutne minimum do tego auta zeby to wszystko jakos współgrało, chodzi o wielkość. Wnętrze bardzo fajne, konsola środkowa i ogólny design bardzo mi odpowiada. Wyciszenie ok, poprzedni moj samochod to astra g coupe bertone, takze porownójąc wyciszenie lepsze w nowej astrze Skrzynia biegów i hamulce ok Silnik no i tu zaczynają sie największe problemy, niespodziewałem się demona dynamik,i ale waga prawie poltorej tony robi swoje, przyspieszenia brak, spalanie w porównaniu do efektów powiedziałbym dramatyczne, w miescie korki, krótkie odcinki wynik 12l/100km to norma i nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak jeżdzą kierowcy schodzący ponizej tej liczby (chyba mowimy o jakichs miejskich trasach przelotowych), w trasie nawet jadąc spokojnie około 110 spalanie około 7,5l/100, autostrada 150 to juz okolo 10l/100km Ubytku płynów po 5tys km nie odnotowałem I moje kilka pytan do forumowiczów: 1. Katalgowo max predkosc powinna byc ponad 190km/h czyli około 200licznikowe, moja astra w zasadzie ledwo przekracza 180licznikowe na plaskim, czym to moze byc spowodowane? 2. Przy prędkosciach powyzej 120km/h z okolic przedniego lewego rogu podszyba patrzac od kierowcy dochodzi dzwiny dzwiek ktory okreslil bym padaniem deszczu na blache, czestotliwosc zwieksza sie wraz ze zwiekszeniem predkosci ( od 120km/h w gore), podejrzewam ze to raczej nie silnik bo dzwiek nie jest zwiazany z predkoscia obrotową silnika tylko z predkościa auta, cos sie poluzowalo i stuka o blache? czy ktos mial podobny objaw? tak jak pisalem wczesniej płynów nie ubywa 3. Dzwięk silnika wew kabiny jest tłumiony na niezłym poziomie natomiast z zewnatrz to jakas porazka, moja astra bertone z 2001r 1,8 125KM byla cichsza z zewnątrz, czy kazda astra 1,6 tak ma ze dziwek silnika z zew wlasciwie okreslil bym jako warczenie kosiarki taki raczej wysoki dzwiek czy istnieje możliwość ze w rocznym samochodzie rozszczelnił sie uklad wydechowy w okolicy silnika? Czy jest sens z tymi 3 rzeczami isc do aso i skorzystac z gwarancji, chociaz jak bym wysmial jak by mi ktos przedstawil takie problemy... Pozdrawiam i licze na odpowiedzi :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-549317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cukier69 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 WItam. Ja mam pytanie, jak ustawic na wyswietlaczu srednie spalanie lub zasieg, tak aby po ponownym odpaleniu auta pojawil sie ten komunikat ?? A druga sprawa to po co jest przycisk obok wyswietlacza, ktory znajduje sie pomiedzy zegarami ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-558919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekD Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Witam. Zakupiłem używaną astrę J. 2011 silnik A17DTJ. Czy jest w tych modelach opcja zamykania szyb po uruchomieniu alarmu??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-663313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekD Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Witam. Zakupiłem używaną astrę J. 2011 silnik A17DTJ. Czy jest w tych modelach opcja zamykania szyb po uruchomieniu alarmu?? Już wiem. Jest domykanie szyb ale troszkę inaczej niż miałem to AG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-667895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majczel86 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Mam Astrę J 1,7 CDTI z 2013 roku, 110 KM, Kombi, Czarna, 245 k km. Wersja Enjoy. (czyli pośrednia). Kupiłem 3 letnią z przebiegiem 198 000 (przebieg autostradowy, poleasingowa). Jeżdżę od 2 lat, przejechałem 47 000 km. Oto moje opinie: Zalety 1) Wygodny w trasach, może nie jest zbyt żwawy, ale ma niezły moment (280 Nm), długie biegi i 160 km/h jedzie się przyjemnie, przy czym spala wtedy ok 7-8 l/100 km co uważam za bardzo dobry wynik. A poleci i 200 km/h. 2) Dobrze trzyma się drogi i dobrze się prowadzi, ma wygodny fotel kierowcy z regulacją odcinka na lędźwie w fotelu. 3) Auto ładnie się prezentuje (mi się np. bardzo podoba z zewnątrz jak i z wewnątrz) 4) Dobrze wyciszone wnętrze. 5) Jak na segment C auto jest przestronne i wygodne, idealne dla rodzin takich jak moja 2+2. Wady 1) Jeździ się topornie po mieście 2) Lakier czarny szybko płowieje (przynajmniej u mnie) - w wielu miejscach widać że jest bardziej wytarty, progi od wsiadania i wysiadania są poprzecierane (auto nie było malowane). 3) Suchy DPF (który jest w tym aucie) wg mnie jest gorszy niż AdBlue we francuzach czy BMW - częste wymiany oleju, trzeba to kontrolować. Jest tam taki wskaźnik ("Pozostała żywotność Oleju") - totalnie bezużyteczny - ostatni wymieniałem olej jak pokazywał 60% a na bagnecie miałem jakieś 10 cm za dużo oleju. Dodam, że filtr dpf, turbina, wtryski - wszystko sprawne. DPF w mieście wypala się co ok 200 km, w długich trasach trasie co ok. 500-1000 km. Jak jeżdżę mieszanie co ok. 300-400 km. 4) Wskaźnik spalania zaniża spalanie o ok 5-10% - jest to zarówno moja obserwacja jak i innych. Ogólnie jak na tę cenę uważam że to dobry samochód, jak będę zarabiał więcej kupię sobie Mondeo kombi:), aha i w benzynie, póki co nie narzekam. Podsumowując: Auto świetne na długie trasy, rodzinne, nie polecam do miasta. Ja jeżdżę 50% miasto - 50% trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/16/#findComment-693929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.