Gość Anonymous Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam, Pojawił mi sie taki błąd przy airbagach 00031 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy Bład można skasować ale zaraz pojawia się na nowo. Jakto naprawić? Druga sprawa, to przy sprawdzaniu układu chłodzenia silnika mam dwa błedy: 163 - nie mam pojęcia to to oznacza 17, wsumie też nie wiem co może oznaczać, znalazłem opis że to od prędkości obr/min, ale nie wiem dlaczego akurat tu maiłby się ten bład pojawić i jak go zniwelować? Trzecia rzecz to układ ESP i konrolka. Kontrolka się nie pali, aTech2 na lapku niby gada z układem ESP. Czy można jakoś sprawdzić czy taki układ faktycznie jest w samochodziei jak wymienić upaloną zarókwe w kontrolcę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Witam, Pojawił mi sie taki błąd przy airbagach 00031 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy Bład można skasować ale zaraz pojawia się na nowo. Jakto naprawić? Najpierw zajrzyj tutaj :-) http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf Złączka od poduszki nie styka lub co gorsze nie ma poduszki, trzeba będzie sprawdzić kabelki, prawdopodobnie trzeba będzie sprawdzić kierownicę i upewnić się czy poduszka sie znajduje w niej, pamietaj tylko żeby najpierw odłączyć akumulator i odczekać około 10 min, aż rozładuje się kondensator. Trzecia rzecz to układ ESP i konrolka. Kontrolka się nie pali, aTech2 na lapku niby gada z układem ESP. Czy można jakoś sprawdzić czy taki układ faktycznie jest w samochodziei jak wymienić upaloną zarókwe w kontrolcę? Zrób test łosia . Jeżeli interfejs gada to raczej pewne że go masz, a co do wymiany żarówki to odsyłam do "Sam naprawiam... " Etzolda P.S. Z czego masz silnik 2.0TDI, który masz w profilu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-324496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Dzięki za odpowiedź i opcję szukaj :-), za wsze z niej korzystam zanim zadam pytanie . Chyba oddam na jakiś warsztat co robią ople i niech szukają co to może być, ale na początek rozkręcę kierownice i drzwi, może coś tam się stało niedobrego. Silnik to 2.0 DTH 101 KM z niedomagającym egrem ale to chyba normalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-324428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Silnik to 2.0 DTH 101 KMTo zmień w profilu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-324414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 No tak stało się Błąd 31 poduszek juz jest na stałe u nie da się go skasować. Gościu na warsztacie powiedział że do wymiany jakis cały zespół w kolumnie kierowniczej, koszt jedyne 380 zł . Ciekawi mnie czy nie da się tego jakoś taniej naprawić, bo wole mieć układ sprawny choć nie chcę go używać . Co do układu ESP sterownik gada z techem, ale żaróweczki nie ma na desce. t Chyba juz nigdy nie będę dłubał sam w samochdzie bo zawsze cos sie musi stac niedobrego - ustawiałem spryskiwacze i poduchy sie posypały, szukałem kontrolki od ESP i licznik padł, ja to mam pecha . Jakieś rady co zrobic z tymi poduchami aby działąły i nie kosztowały tyle kasy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam, mam identyczny problem z poduszka kierowcy. Za wysoka rezystancja.Kontorlka swieci sie na stale,a raz wykasowana zapala sie po kilku dniach.Nie wiem tylko czy to znaczy,ze caly uklad 4 poduszek jest wylaczony?.Znajomy zdiagnoszowal blad ,ale nie wiedzial w czym problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Błąd 31 poduszek juz jest na stałe u nie da się go skasowaćjak to sie nie da?Mam podobny problem,ale po skasowaniu błedu,który jest w złączce pod moim fotelem i ponownym zapaleniu sie kontrolki trzeba tą złączkę porządnie udrożnić,a ja chyba po prostu polutuje. 163 - nie mam pojęcia to to oznacza 63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie ,ale nie wiem jak to zinterpretowac?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Witam, mam identyczny problem z poduszka kierowcy. Za wysoka rezystancja.Kontorlka swieci sie na stale,a raz wykasowana zapala sie po kilku dniach.Nie wiem tylko czy to znaczy,ze caly uklad 4 poduszek jest wylaczony?.Znajomy zdiagnoszowal blad ,ale nie wiedzial w czym problem Ładna diagnoza Przy podłączaniu do kompa i odczycie błędów jest informacja, która z poduszek jest odczepiona i pokazuje błąd. Nic tylko sprawdzić i ewentualnie lutować złączki. Jeżeli jest błąd poduszek to cały układ nie zadziała w przypadku wypadku (tak ktoś napisał na forum).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 No więc dowiedziałem się, że na 99% jest to wina taśmy(złączki) poduszki kierowcy.Koszt używanej to 90zł, a nowej 400zł.Wszystko możliwe że po prostu styki sie poluzowały.Możliwe też że ten element padł.Podono takie błędy mogą również wyskoczyć ,gdy akumulator nie domaga (za niskie napięcie). Co to znaczy "polutować złączki"?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Co to znaczy "polutować złączki"?Najprościej - uciąć złączki i przylutować kable na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/#findComment-323379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.