Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Jutro jadę do gościa na naprawę tasmy kierownicy. Zobaczymy czy da się ją jeszcze uratować i będzie znowu wszystko OK. Przy okazji mam nadzieję sprawdzić jaki jest ten numer częsci tak żeby wiedzieć na przyszłość. I dla zainteresowanych - bład 31 to poduszka w kierownicy nie w fotelu kierowcy, może to być wina samej poduszki ale najczęsciej jest to tasma. Z tego co się orientowałem nie jest to tylko przypadłość Opla. [ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:46 ] Taśma zlutowana. Jak została wyjęta z kolumny kierownicy i rozebrana od razu widać było dwa załamania i przerwanie na jednym z nich. Załamania odcięte, wszystko polutowane i złożone. Całość to pól godziny roboty i 50 zł kosztów. Potem włączenie na kompa i kasowanie błędu (był już nieaktywny), kontrolka zgasła i już się nie zapaliła, czyli wszystko OK. Całe szczęście, że nie kupiłem w ciemno taśmy z Allegro bo numer części, który mam w samochodzie to nie 90 588 758 ani 90 588 757, tylko jakoś zaczynający się na 24. A co do wtyczek pod siedzeniami gdzies na tym forum czytałem, że Ople pozmieniał to ustrojstwo tak żeby się już nie wypinały, tylko nie wiem w jakich rocznikach już to jest poprawione. U mnie w roczniku 2002 wygląda to na bardzo solidne połączenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3750-pytania-o-b%C5%82edy-i-napraw%C4%99/page/2/#findComment-323274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.