Gość tomekiewa Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 pomocy mam problem z turbina!:-)!! co jest przyczyna ze silnik wykancza turbo?? zalatwil juz 2 nowki jakie powinno byc cisnienie oleju za turbo?? silnik sam jest ok cisnienie oleju dobre pytalem okolicznych specow ale nikt nie wie dokladnie co sie dzieje jak na razie jezdze bez turbo (da sie bez wiekszych problemow) ale to nie jazda bo auto nie ma mocy! pomozcie moze ktos przerabial ten problem??? ps: jezdze w/g zasad dotyczacych silnikow z turbina i dalej to samo!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 co znaczy że wykancza turbo? nie podaje oleju czy co???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 olej podaje na turbine ale chyba za niskie cisnienie nie wiem bo nie sprawdzalem jeszcze bo nie wiem jakie powinno byc [ Dodano: Nie Lip 08, 2007 13:09 ] a tak ogolnie to wywala olej przez turbine od strony wydechu :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Opisz Twoją historię trochę dokładniej bo to co piszesz wskazuje raczej na problem z turbiną ( turbinami ) a nie z silnikiem. Problemem może być zbyt niskie ciśnienie oleju a to z kolei wskazuje na zbyt małą wydajność pompy oleju ( duży przebieg ?). Pozdrowienia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 tomekiewa, po prostu masz rozszczelnioną turbinę są tam pierścienie które po wytarciu lub przegrzaniu turbiny leją i nic nie zrobisz tylko regeneracja i jeszcze jedna sprawa turbina to jest urządzenie o które należy dbać !! to ona odwdzięczy się bezawaryjną i długą pracą !! jeżeli nie będziesz przeszczegał podstawowych zasad obchodzenia się z nią to jeszcze nie jedną przyjdzie ci wymienić :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 poprawka nie od wydechu tylko od strony powietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 poprawka nie od wydechu tylko od strony powietrza ona ma dwa wirniki i niezależnie której stronie pójdzie uszczelnienie to będzie lalo bo łożyska i uszczelnienia są smarowane pod ciśnieniem oleju :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324302 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 przebieg auta 185000 km na oryginalnej turbinie jezdzilem ponad 2 lata od kupna auta jezdrze spokojnie (ale nie jak melepeta) i wg zasad obchodzenia sie autem z turbina(juz dawno przestalo mnie cieszyc swirowanie autem)po wymianie turbiny na nowke zrobilem okolo 4000km i znow zonk myslalem ze to wina glowicy bo byla peknieta wiec remont wymiana glowicy na sprawna(z gwarancja szczelnosci) oraz kolejna nowka(nie regenerowana) turbina i po wymianie wszelkich plynow ustawianiu rozrzadu oraz zaplonu w serwisie diesla padla po okolo 500 km pod domem po przejechaniu 5-6 km po miescie . bialy dym po zdjeciu rury od filtra widac bylo olej ale nie uszkodzilo wirniczka wiec wyjalem korpus z oska i wirnikami a otwor po turbo zaslepilem specjalna saslepka i podwiesilem zawor dla lepszego przeplywu spalin a przewody olejowe specjalnymi korkami i tak jezdrze az nie znajde kogos kto mi podpowie co z tym zrobic podejrzewam ze to wina zaworu olejowego ale nie jestem pewien pozdro dla wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 tomekiewa, jeżeli tak podejrzewasz to nic prostszego jak w miejsce zaslepienia tego przewodu olejowego wpinasz manometr ciśnieniowy i odpalasz dajesz 4000 obr. i masz wynik jakie ciśnienie podaje pompa do turbo . Jeżeli ma może ktoś z forum dojście do danych tech. to by było dobrze wiedzieć jakie powinno dochodzić do turbo i porównał byś sobie . Ja jednak odrzucam taką opcję bo to raczej nie realne aby ten zawór się po prostu zatarł bo na pewno o tym myślisz i wzrost raptownie ciśnienia pompa olejowa na pewno ma zawór przelewowy i upuści na przelew nadmierne ciśnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ja bym stawiał na za niskie cisnienie miałem to samo pompa wymieniona olejowa no i turbo z allegro i autko jak narazie śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3758-turbina-w-17-td-silnik-oplowski/#findComment-324208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.