Gość strogonoff Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam.Mam pytanie dotyczące podłączenia przewodów do cewki w 2.5 V6.Otóż mój bolid ma strasznego muła (tak mi się wydaje).Gdy go kupowałem sprzedający podlączał przy mnie cewkę zapłonową bo poprzednią szlag trafił.Wtedy nie zwracałem na to uwagi bo cieszyłem się kupnem http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif Ale...właśnie okazało się, że jest mulasta.Ogólnie odpala ładnie,na zimnym silniku po 2 stania na zewnątrz łapie 1000-1200 obrotów które spadają po chwili na 600 i tak się trzymają.Po odpaleniu na gorącym od razu wskakuje na 600 obrotów,nie telepie silnikiem,silnik pracuje miarowo.Ale właśnie martwi mnie ta mułowatość i tak sobie kombinuję, że może to właśnie złe podłączenie kabli do cewki może mieć na to wpływ?Jak sądzicie?Czy ewentualnie może podpowiedzcie czy szukać w czymś innym problemu.Po założeniu gazu nic się nie zmieniło,nie spadły osiągi,nie ma różnicy czy to benzyna czy gaz.Spalanie w mieście na benzynie w granicach 13 litrów, gaz 15, trasa benzyna 10.5 gaz 12.Jeżeli chodzi o błędy wcześniej nic nie pokazywało, teraz po założeniu gazu pokazuje błąd spalania stukowego i czujnika położenia wału.Z tego co mówił mi mój mechanior te błędy wynikają z błędnego założenia tych czujników w ECU przez gazownika(lub coś w tym stylu) bo gdyby padł czujnik położenia wału bo byłby problem z odpaleniem, a ja właśnie z odpalaniem czy to na zimnym silniku czy na gorącym nie mam jakiegokolwiek problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37627-z%C5%82e-pod%C5%82%C4%85czenie-przewod%C3%B3w-do-cewki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 zle podlaczone kable powoduja zla prace silnika wiec to nie to czujnik walu moze byc uszkodzony nawet bledu a silnik odpalic u mnie nawet bledu nie pokazywal a byl uwalony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37627-z%C5%82e-pod%C5%82%C4%85czenie-przewod%C3%B3w-do-cewki/#findComment-11352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ep123 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Ja tak miałem wówczas kiedy układ chłodzenia nie trzymał ciśnienia(ubywało zawsze troche płynu chłodniczego na jednej z opasek)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37627-z%C5%82e-pod%C5%82%C4%85czenie-przewod%C3%B3w-do-cewki/#findComment-374378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.