Gość Przemo667 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam wszystkich. Mam takie 2 pytanka do was, ostatnimi czasy denerwuje mnie jazda na gazie, szarpie , gasnie na wolnych obrotach. ( nawet po rozgrzaniu na benzynie ). Termostat wymieniony- auto szybko sie nagrzewa. Wymienione kable i swiece. Chodzi mi o parownik która śruba u mnie reguluje niskie obroty? i do czego jest to ' pokrętełko' które dochodzi do parownika? Krecilem troche tym pokretelkiem i nawet poprawily sie obroty, ale do czasu az jezdzilem. Jak zgaslem i odpalilem to znowu musialem pokrecic tym, jak przekrecilem bardzo w lewo to ladnie chodzilo na wolnych obrotach, ale na 4 biegu juz nie mialo sily, szarpal- dusil sie. Jak bardzo w prawo to znowu na wolnych obrotach jak czolg chodzi i gasnie po jezdzie, jednak ma sile do jazdy. Druga sprawa lewe powietrze. Niestety jestem nowym kierowcą i wiedzy na temat samochodu ucze się sam - od znajomych, mechaników no i bardzo dużo wiedzy czerpie z forum. Chodzi mi o lewe powietrze. Czytalem sporo ze szarpanie moze byc spowodowane lewym powietrzem. Tylko teraz gdzie to lewe powietrze dochodzi? Kompletnie nie wiem. Czyżby tutaj? Nigdy nie zakrywalem tych wlotów i zawsze były tak otwarte. Z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37731-reduktor-lpg-i-lewe-powietrze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...