Skocz do zawartości

zwiększone obroty silnika na luzie i smród!


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.opel-voting.de/opel-forum/corsa-tigra/6898-preis-fuer-lichtmaschine-gerechtfertigt.html

 

to jest link do forum niemieckiego (nawet nie austriackiego), gdzie ludzie dyskutują o cenach.

w sklepach motoryzacyjnych ceny są tutaj niestety właśnie takie lub nawet wyższe.

patrze na e-bay, rzeczywiście jest o wiele wieeele taniej, to samo na giełdzie części używanych.poza tym po co miałabym sobie te ceny wymyślać? naprawdę zależy mi aby dać jak najmniej za tą naprawę i podjąć dobra decyzję. puki co najbardziej opłacalne jest zwiezienie auta lawetą do Polski.

ale oczywiście popatrzę poszukam, popytam.jakby ktoś słyszał o ludzkich mechanikach w Wiedniu będę wdzięczna za namiary.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-10199
Udostępnij na innych stronach

Usterki ciąg dalszy..

po konsultacji ze znajomymi Polakami w AT znalazłam mechanika który alternator wmontuje za 70 euro a kupie go za ok 100 lub ktoś mi go prześle z Polski.

Zaproponowano mi aby wyjęła akumulator naładowała go i zobaczyła czy, i jak długo auto pojedzie na akumulatorze.Tak tez zrobiłam.Auto odpaliło, ruszyło i zgasło, wiec zrezygnowałam z wszelkich prób go uruchamiania.

aleee po astra jest wielka plama (mi wygląda na płyn chłodzący, wykluczam olej).nie umiem zlokalizować skąd dokładnie cieknie ale jakby spod alternatora.czy ktoś wie co to może być?co to mogło się stać ?

ten mechanik wspominał coś o walniętej pompie VACUM. czy to może być powiązane?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9423
Udostępnij na innych stronach

Auto odpaliło, ruszyło i zgasło

jeżeli prawidłowo go ładowałaś i były takie objawy , to aku nadaje się na śmieci ...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9384
Udostępnij na innych stronach

Akumulator być może się spalił, ale wygląda to ewidentnie na jakieś zwarcie, poprzez które aku jest od razu wyładowany.nie znam się na tym za bardzo.prostownik którym ładowałam to antyk, wiec może rzeczywiście był źle naładowany.

ale skąd nagle ta woda pod autem? (czy płyn, czy co to może być: bezzapachowe, lekko tłustawe- płyn w zbiorniczku mam lekko tłustawy po wymianie uszczelki pod głowicą resztki oleju są w przewodach, które tez muszę wymienić, bezzapachowe, bezbarwne)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9381
Udostępnij na innych stronach

połóż karton pod auto i zobacz skąd dokładnie kapie , nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć gdzie cieknie, bez oględzin :spoko:

Problem w tym ze mam osłonkę pod autem i nie jestem w stanie jej odkręcić bez kanału.po otworzeniu maski widać ze ewidentnie cieknie spod alternatora. być może tam znajdują się jakieś wężyki od pompy wody lub od układu chłodzącego i w momencie spalenia alternatora poszedł jakiś wężyk.tym bardziej że jw w wężykach wody był olej i są nieco zbutwiałe nabrzmiałe, i tym samym słabsze.

ta pompa Vacum ma w sobie wode czy jakiś płyn? czy pobiera olej aby jakoś chodzić?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9375
Udostępnij na innych stronach

Akumulator być może się spalił, ale wygląda to ewidentnie na jakieś zwarcie, poprzez które aku jest od razu wyładowany.

i tu masz rację, zwarcie może być właśnie przez uszkodzony alternator, a w naszych silnikach to typowa przypadłość.

Jeśli masz klimę, to potrzebujesz alternator Hitachi 100A wraz z pompą Vacum

- wymiana pół godziny z kanału...

 

prostownik którym ładowałam to antyk, wiec może rzeczywiście był źle naładowany.

skoro uruchomił silnik to nie tak źle z nim, elektryczne wspomaganie go rozładowało

akumulator ponownie pod prostownik, i już go nie podłączaj do auta - dopiero po wymianie alternatora

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9363
Udostępnij na innych stronach

i tu masz rację, zwarcie może być właśnie przez uszkodzony alternator, a w naszych silnikach to typowa przypadłość.

 

uff czyli z moją kobieca logiką nie jest aż tak fatalnie:) dzięki bardzo, zrobię właśnie tak, że zostawię autko w spokoju, odholuję do warsztatu i niech tam się nim zajmą.

jakby ktoś wiedział skąd może być ta plama będę bardzo wdzięczna za odpowiedź (nie daje mi to spokoju :x )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37735-zwi%C4%99kszone-obroty-silnika-na-luzie-i-smr%C3%B3d/page/2/#findComment-9360
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności