Gość NetJaro Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witajcie. Ostatnio zauważyłem w moim Oplu coś niepokojącego - przy kręceniu kierownicy do oporu (nie ważne, czy w lewo czy w prawo) i dojścia do końca obroty silnika spadają, to znaczy silnik jest obciążony. Wiadomo o co chodzi Tak jak ktoś puszcza sprzęgło gwałtownie, tak obroty spadają (ale silnik nie gaśnie) tak ja mam przy dokręceniu kierownicy do końca. Przy trzymaniu tak kierownicy nadal obroty są niższe. To jest "normalne" dla wspomagania? Gdzie szukać tego przyczyny? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 obroty spadają (ale silnik nie gaśnie) tak ja mam przy dokręceniu kierownicy do końca. rozumiem, że chodzi Ci o to, że skręcasz na maksa kierownicę i i przy maksymalnym skręcie "ciągniesz" nadal? Jeśli tak to, to jest normalne zjawisko w układzie kierowniczym ze wspomaganiem, najprościej mówiąc pompa od wspomagania ma wtedy większy opór, wystarczy przy maksymalnym skręcie nie "ciągnać" dalej za kierownicę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-8222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NetJaro Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Tak, o to chodzi:) Wystraszyłem się, po prostu jest większe obciążenie dla silnika (zmniejszają się obroty, coś jak nagle włączyć całą elektronikę) i myślałem, że to coś powazniejszego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-8208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damen Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Mam tak samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-6513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nokias Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Mam tak samoKolego i co to wnosi do tematu?To normalne zjawisko każdy samochód tak ma bynajmniej każdy z którym miałem styczność i nie tylko Ople   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-6504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Wspomaganie hydrauliczno-elektryczne,czyli mozna wnioskować że elekryka potrzebuje więcej prądu i dlatego obroty skaczą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-6349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Wspomaganie hydrauliczno-elektrycznekolega NetJaro, ma wspomaganie tylko hydrauliczne (Astra F), reszta tak jak napisałem w pierwszym moim poście w tym temacie :-) :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38010-kierownica-do-ko%C5%84ca-obni%C5%BCenie-obrot%C3%B3w/#findComment-6287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.