Gość Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Oswiecila sie kontrolka silnika Rozumiem , że autko pali i jeździ ? Ta kontrolka , to cały czas się świeci , czy mruga rytmicznie ? Do tej pory słyszałem o sondzie w kol. wydechowym , a za katalizatorem nie wiem jaki jest objaw .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciastkowo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Tak, cały czas sie świeci   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciastkowo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Wymieniłem dzisiaj Termostat, obydwa czujniki. Obrotmierz zaczał chodzi lecz nadal swieci sie kontrolka silnika ? Mogłbym mi ktos napisac jak mozna skasowac ja nie podłaczajac do komp ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 jak mozna skasowac ja nie podłaczajac do komp ? Może jeszcze coś szwankuje , ale komputer ( nie wiem czy kontrolka też ) kasuje błędy po ok. 20 - 30 odpaleniach , jeśli błędy się nie powtórzą .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciastkowo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 wlasnie znikła już kontrolka : d a mam pytanie czy to dobrze, ze samochod nagrzewa sie miedzy 80- 90 stopniami ? max 90 ? Czy to dobrze? do jakich temp powinnien?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yato Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Optymalna temperatura to 90 stopni po paru kilometrach powinieneś osiągnąć tą teperaturę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciastkowo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 No, czyli auto gra i buczy. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sador Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Wiem co Ci dolega kluczyk się pali na przemian z emisją spalin i do tego czasami obrotomierz nie działa Trzeba po prostu odkręcić liczniki i za nimi nie łączy kostka - trzeba coś podłożyć żeby lepiej dociskało kostę - immobilajzer nie pozwala odpalić auta wyjmij zegary to wcale jej nie odpalisz -właśnie przerabiam ten temat bylo dziś to u mnie poprawione ale znów coś nie tak - jutro to znowu rozbieram. kilka śrubek i praca na 30min.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sador Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Nie działający obrotomierz i wyskakujące 2 kontrolki na przemian to także objawy tego, że trzeba wymienić czujnik wału za około 90zł i wszystko jest ok tak jak w moim przypadku było. Wymienić można to samodzielnie - zajmuje to około 2min. wystarczy skorz ystać z kanału   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.