Gość adrien.c Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam serdecznie. Moja corsa silnik 1.2 i zbyt wysokie spalanie i CHECK ENGINE non stop. ęZczytałem błąd 93 jako, że zdarza mu się że falują obroty wymieniłem silniczek krokowy ale CHECK ENGINE nadal świeci i nadal zdarza mu sie, że chce gasną obroty nierównomierne. Zauważyłem że jak podczas pracy silnika odepne sonde lambda to nic się nie dzieje tak jakby wogóle nie była potrzebna. Może coś jest z nią nie tak. Może świece może kable WN co sądzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38196-corsa-b-12i-po-wymianie-silniczka-krokoweg-dalej-nic/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam. Zczytałem błąd 93 jako Jesteś pewien??Może świece może kable WN co sądzicie?Od tego bym zaczął.Następnie wężyki podciśnieniowe, wszelkie wtyczki prysnąć w środku preparatem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38196-corsa-b-12i-po-wymianie-silniczka-krokoweg-dalej-nic/#findComment-6448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Zczytałem błąd 93 Wczoraj znalazłem jeszcze jedno oznaczenie 93 - czujnik halla zbyt niskie napięcie , a biorąc pod uwagę , że autko dużo żre , to walnięty jest czujnik położenia wałka (ów) rozrządu . Może jeszcze być lambda , ale skoro nie wyświetlił tego błędu , to czujnik rozrządu . Wyciągnij wtyczkę od niego i sprawdź napięcie jakie dochodzi do czujnika . jeśli jest 2,5 V to masz indukcyjny i możesz pomierzyć opory czujnika . Ale jeśli będzie ~ 5V , to jedź na warsztat , bo mierząc opór uszkodzisz go ( dziś mnie mechanicy uświadomili)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38196-corsa-b-12i-po-wymianie-silniczka-krokoweg-dalej-nic/#findComment-6430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrien.c Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 ale świece i kable chyba nie mogą powodować zaświecenie się kontrolki check engine? Dlatego albo ten czujnik położenia wału albo sonda... a co z tą sondą czy może tak być, że jak ją odepnę to się nic nie dzieje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38196-corsa-b-12i-po-wymianie-silniczka-krokoweg-dalej-nic/#findComment-6109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Dlatego albo ten czujnik położenia wału Wał to jest korbowy , a wałek - rozrządu ( ogólne rozumienie )i ty masz coś nie tak z czujnikiem rozrządu. Skoro nie masz błędu 19 , to tylko ( na razie ) masz drobny problem . radziłbym jakiś dobry warsztat ( z oscyloskopem lub tego typu bajerami ) i niech go sprawdzą . wtedy będziesz wiedział na pewno , bo w tej chwili to jest wróżenie z fusów .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38196-corsa-b-12i-po-wymianie-silniczka-krokoweg-dalej-nic/#findComment-5930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.