Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Witam kupilem w Anglii "Vauxhall"a astre 2dtl mam zamiar jechac nim do Polski nie a jestem pewien czy ma pasek czy lancuch rozrzadu oraz prosil bym o kilka informacji tego o tym aucie ile pali itp.Pozdraiwam:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 2.0 DTL ma lancuszek na rozrzadzie, a co do spalania to od 5l na trasie do 8l w miescie przy ciezkiej nodze i gwizdzacej turbinie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/#findComment-323631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Dzieki a wie ktos moze czym moze byc spowodowane zacinanie sie wycieraczek na czasowych? i po wylaczeniu staja obojetnie gdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/#findComment-323611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Corleone, styki w silniczku wycieraczek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/#findComment-323591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Dzieki a mozesz mi jeszcze powiedziec jak sie do nich dostac ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/#findComment-323573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam ZIBI ma rację , czasem sie to zdarza ale najpierw zdejmij osłony nakrętek na wycieraczkach (takie pokrywki plastik na nakrętkach jarzma wycieraczeek) potem odkręć śruby mocujące i powolnuymi ruchami zdejmij wycieraczki , potem plastik w podszybiu i dalej już all masz na wierchu , sprwdź czy jarzma wycieraczek się ruszają właściwie czy są problemy bo czasem się zacierają i zostają w dowolnym położeniu ale skoro problem tkwi przy silniku i sterowniku to tam należy skupić uwagę, po kolei łączenia i wtyki potem samo zasilanie silnika od wycieraczek a w ostateczności silnik oraz przekażnik , w silniku tak jak mówił Zibi , zaś w przekaźniku sam a elektronika czyli gotowy element. Pozdrawiam .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3832-astra-2dtl/#findComment-323537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.