Gość grzes08 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Pasowałoby sczytac jaki masz dokłądnie ten bład .. chodzi mi o tzw. symptom .. wtedy łatwiej byłoby powiedziec co jest grane .. czy niskie cisnienie dołądowania, czy za wysokie, czy otwart lub zwarty obwód elektrozaworka .. ?? zaworek jest od strony grodzi .. no dojscia to nie zazdroszczę .. mysle, że najszybciej dojdziesz do niego od strony podwozia .. z kanału lub podnosnika .. co do wspólnych rzeczy z alternatorem .. to na alternatorze jest zamontowana pompa podciśnieniowa .. jezeli wszystko jest dobrze poskładane .. to sprawdziłbym zamontowanie przewodu na króćcu pompy podcisnieniowej (są da .. jeden to wspomaganie hamulców, drugi to podcisnienie pod silnik) i stan samego przewodu .. czy czasami mechanik go nie uszkodził. zakładam, że masz silnik 1.7 DTH 100KM a nie 17DTR .. ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38561-przy-120-kmh-zapala-sie-auto-z-kluczykie/page/3/#findComment-612126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAUSUS Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 kiedyś miałem taki problem..właśnie przy wiekszych prędkościach i był to..zawieszający sie trzpień turbiny!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38561-przy-120-kmh-zapala-sie-auto-z-kluczykie/page/3/#findComment-620635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.