Gość michal_omegaB Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 dziś zauważyłem, małą plamę pod silnikiem( pasuje do miejsca zamocowania pompy wtryskowej).Po śćiągnięciu obudowy i kolektora okazało się że wężyk powrotny i wtryski są suche ale pompa wtryskowa zalana ropą. Co z tym zrobić? pompa do regeneracji, czy samemu można sobie poradziś? Proszę o pomoc. żauważyłem również żę auto po odjęciu gazu lub redukcji lekko szarpie czy jest to związane z pompą wtryskową? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38635-czu%C4%87-rop%C4%99-pod-mask%C4%85-i-w-kabinie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sasha Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Niestety w omedze z silnikiem tds to dosyć częsty problem. Sposobów radzenia sobie z tym problemem jest tyle co właścicieli. Kiedyś teść miał ten sam silnik, ten sam problem. Aby nie babrać się w ropie i zaoszczędzić sobie sporo nerwów postanowił oddać auto do pompiarza i była to dobra decyzja. Każde klejenie na silikon itp jest tylko chwilowe i nie daje wymiernego efektu. Silikon prędzej czy później puści, w końcu to ropa. Można próbować regenerować uszczelki samemu. Pamiętać jednak należy aby później pompę i nastawnik dobrze ustawić bo mogą zacząć się problemy z obrotami, z odpalaniem, z gaśnięciem, ze spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38635-czu%C4%87-rop%C4%99-pod-mask%C4%85-i-w-kabinie/#findComment-2554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_omegaB Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jak czytałem wiekszość problemów z pompą w tych silnikach to problem z odpaleniem na ciepło.U mnie tego problemu nie ma pali na dotyk na zimno jak i na ciepło.Wyczytałem że warto sprawdzić pokrywę pompy,podobno jakiś oring tam puszcza.Jak tylko zrobi sie cieplej wchodzę do garażu i zaczne prace. No i jak się okazało puszczały uszczelki na pompie wtryskowej a dokładniej na jej pokrywie i części pod nią.Uszczelki wymieniłem na oringi.Bez problemów się nie obeszło... dla zainteresowanych nie zalecam wyciągania wtyczki od pompy i polecam dokładnie zaznaczyć sobie jak była skręcona pompa.Problemy były z ustawieniem obrotów silnika,ale okazało się że można to zrobic przesuwając częśc pompy w przód lub tył. Jutro załączę zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38635-czu%C4%87-rop%C4%99-pod-mask%C4%85-i-w-kabinie/#findComment-1454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.