Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście możesz próbować w ten sposób wymienić poszczególne podzespoły, choć przyznam ,że to tylko ostateczność doraźna, generalnie nie bawiłbym się w tego typu eksperymenty. Ja robiłem w takich przypadkach na dwa sposoby dogadywałem się z mechanikiem i większość części sam wymieniałem. Części blacharskie,elektryczne kupowałem na miejscu, szkoda zachodu na zamienniki tym bardziej nie wiadomo czy będą pasować a do tego ktoś musi przywieść. Druga opcja to kupno reflektorów, i pokrywy silnika montuje na tzw słowo honoru, tak żeby niby było ok :D i wbijam się w autko i przyprowadzam to swojego warsztatu. :?:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1720
Udostępnij na innych stronach

Cena tych części jest praktycznie taka jak w PL. Ale licz chłodnicę (sugerowałbym nową), lampy jeśli szkła są całe to można uchwyty pospawać, zderzak, grill no i maska.

Co do pasa to się nie zgodzę, że zamiennik jest zły.

Po 1 znajdź pas w kolorze, żeby nie trzeba lakierować to życzę powodzenia, bo jak widać mało tego i nie każdy handlarz chce wysłać (wiem z doświadczenia bo sam tej zimy szukałem takich samych części).

Po 2 oryginał w innym kolorze będzie trzeba wyczyścić bo nikt nie pomaluje brudnego i za to kolejna kasa poleci w warsztacie. A na dodatek dużo tych wzmocnień ma już korozję, więc następne ryzyko.

Zderzak możesz kupić używany, ale w dobrym stanie kosztuje tyle co nowy zamiennik bo przednie są droższe.

Maska może byłaby do prostowania bo kupić używaną to najlepiej osobiście.

Poniżej link do forum astry, gdzie jest opis z wymiany pasa z fotkami.

 

http://forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=25130

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1696
Udostępnij na innych stronach

Gość PoLi1990

ogolnie chce sie wybrac w weekend na niemiecki szrot, w okolicy sa podobno jakieś dwa wielkie i tam zakupić cześci...

mam pytanie co do elektryki która idzie w przednim pasie... można ja swobodnie wyciągnąć czy bedzie potrzebne przecięcie kabli i ich powtórne zlutowanie ? nie ma tam zadnych czujników od poduszek czy cos w tym rodzaju ??

 

jeszcze jedno pytanie... pas składa sie z 3 części... okular... wzmocnienie w okolicach chłodnicy i kawałek gdzie znajduje sie hak do holowanie... czy dwa pierwsze elementy da sie ściągnąć bez konieczności wyciągania tego trzeciego - z hakiem ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1378
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności