Gość rsnowak Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Oczywiście możesz próbować w ten sposób wymienić poszczególne podzespoły, choć przyznam ,że to tylko ostateczność doraźna, generalnie nie bawiłbym się w tego typu eksperymenty. Ja robiłem w takich przypadkach na dwa sposoby dogadywałem się z mechanikiem i większość części sam wymieniałem. Części blacharskie,elektryczne kupowałem na miejscu, szkoda zachodu na zamienniki tym bardziej nie wiadomo czy będą pasować a do tego ktoś musi przywieść. Druga opcja to kupno reflektorów, i pokrywy silnika montuje na tzw słowo honoru, tak żeby niby było ok i wbijam się w autko i przyprowadzam to swojego warsztatu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisoo Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Cena tych części jest praktycznie taka jak w PL. Ale licz chłodnicę (sugerowałbym nową), lampy jeśli szkła są całe to można uchwyty pospawać, zderzak, grill no i maska. Co do pasa to się nie zgodzę, że zamiennik jest zły. Po 1 znajdź pas w kolorze, żeby nie trzeba lakierować to życzę powodzenia, bo jak widać mało tego i nie każdy handlarz chce wysłać (wiem z doświadczenia bo sam tej zimy szukałem takich samych części). Po 2 oryginał w innym kolorze będzie trzeba wyczyścić bo nikt nie pomaluje brudnego i za to kolejna kasa poleci w warsztacie. A na dodatek dużo tych wzmocnień ma już korozję, więc następne ryzyko. Zderzak możesz kupić używany, ale w dobrym stanie kosztuje tyle co nowy zamiennik bo przednie są droższe. Maska może byłaby do prostowania bo kupić używaną to najlepiej osobiście. Poniżej link do forum astry, gdzie jest opis z wymiany pasa z fotkami. http://forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=25130   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoLi1990 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ogolnie chce sie wybrac w weekend na niemiecki szrot, w okolicy sa podobno jakieś dwa wielkie i tam zakupić cześci... mam pytanie co do elektryki która idzie w przednim pasie... można ja swobodnie wyciągnąć czy bedzie potrzebne przecięcie kabli i ich powtórne zlutowanie ? nie ma tam zadnych czujników od poduszek czy cos w tym rodzaju ?? jeszcze jedno pytanie... pas składa sie z 3 części... okular... wzmocnienie w okolicach chłodnicy i kawałek gdzie znajduje sie hak do holowanie... czy dwa pierwsze elementy da sie ściągnąć bez konieczności wyciągania tego trzeciego - z hakiem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38705-st%C5%82uczka/page/2/#findComment-1378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.