Gość andrzej_m55 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam. Nie koniecznie uszczelka. Przyjrzyj się dokładnie czy nie ma na wężach nalotu. To oznaka że cieknie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-369760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Kupiłem niedawno 2 litry petrygo i starczyło mi go na ponad tydzien. Przez ten czas zrobiłem grubo ponad 200km.....to naprawde spora ilosc płynu jak na tak mały przebieg. W garazu jak samochód postoi nie zauważam żadnego wycieku pod autem....może to jednak ta uszczelka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-370595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam. jarkopoloSą warsztaty które mogą sprawdzić czy w płynie są spaliny ale to jest kosztowne. Jest możliwe że to uszczelka lecz należy wykluczyć inne przyczyny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-370615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 W najblizszym czasie musze się tym zając bo naprawde mnie to niepokoi....a gdy bierze tyle wody to olej też powinien brać co nie? Zauważyłem jeszcze, że astra kopci mi gęstym białym dymem. Najbardziej to widac jak jest zimno   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-370660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Faktycznie, za dużo. U mnie lekko cieknie na zimnym z węża który idzie od termostatu ale to kilka kropel dosłownie. Gdy jest zimno, to normalne, że kopci na biało, mnie czasem zimą nawet po trasie 100 km dymi jak parowóz - ale to para wodna, normalne zjawisko, gdy jest + kilka stopni to nie widać nic z wydechu, czyste spaliny. Oleju nie bierze wcale. Gdy ten biały dym jest ostry w zapachu, to faktycznie UPG pada. Może być olej w zbiorniku płynu lub "masełko" na korku oleju [niewielki nalot na korku zimą, podczas jazdy na krótkich dystansach jest normalny]. Na gaz przełączam jak temperatura wychodzi poza niebieskie pole, mam instalację II gen i przełączanie zależne od obrotów, więc jakbym zapomniał przy starcie na Pb przestawić to po przegazowaniu wrzuci LPG. Jednorazowo może nic nie zrobi ale kilka takich przygód i membrany parownika twarde, regeneracja czeka wtedy. Albo wymiana. Wolę dać 2 zł na benzynę niż 400 na parownik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-370662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 U mnie koszt membran do parownika typu hp1000 wynosi ponad 80 zł.Tak jak pisałem wcześniej zdarzyło mi się pare razy przy wiekszych mrozach przełączyc na gaz zaraz po uruchomieniu silnika ale to tylko przez pomyłkę. Bardzo pilnuje aby przełączać na gaz dopiero jak silnik ma wyższą temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38955-zaszroniony-parownik-astra-f/page/2/#findComment-370799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.