Gość mazur9pk Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam moja astra ma taki problem że gdy jadę na LPG i wcisnę sprzęgło to gaśnie, podobnie jest gdy jest zapalona na początku spadają obroty silnik się cały trzęsie i po chwili gaśnie. Na benzynie jest wszystko w porządku. Wymieniłem silniczek krokowy ale dalej dzieje się to samo. Czytałem juz wiele tematów o tym ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wneku Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Może regeneracja parownika pomoże ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikiklu Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 w mojej asterce gazownik zakrył wlot powietrza do filtra plastikową nakładka od dezodorantu owinął szkotem i pomogło nie gaśnie spróbuj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nec Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Dzieje się to tylko na zimnym silniku ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloniol Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 niech pomysle gaz masz drugiej generacji nie jest to sekwencja i przełaczasz go sam na obrotach ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazur9pk Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Witam i przeprasza że3 dopiero piszę ale wcześniej nie mogłem nec dzieje się to na zimny i ciepłym silniku sloniol tak mam 2 generacji i przełącza się przy około 3tys. obrotów mikiklu mam zakryty wlot powietrza przy grilu noi dzięki temu trochę mniej gaśnie ale jednak dalej gaśnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloniol Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 A wiec powiem ci tak od filtra idzie ta gruba rura do wlotu powietrza to wyciagnij ja z wlotu i zostaw skierowana w silniku bo na gazie musi łapac cieplejsze powietrze a nastepnie kolego mozesz jedynie wyregulowac gaz ale to i tak nic nie pomoze a wiec sekwencja działa na tej zasadzie ze jezeli silnik złapie dana temp. okolo 70 stopni to wtedy przelacza sie na gaz samoczynnie a w instalacjach tych starszych ty mozesz je sam przełaczac ale on bedzie wracał bo po pierwsze musi byc odpowiednia temp. a po drugie płyn chłodzacy musi sie nagrzac aby odmrozic gaz(w zimie oczywiscie) bo jak wiem gaz jest w postaci płynnej i on tez zamarza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staly Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Patent z wkładaniem czegoś (kawałka plastiku z dziurami lub podobne) jest ok ale nie na dłuższą metę. Ja prawie 2 miesiące męczyłem się z tym że auto nie chce zapalić na benzynie, krece długo i dopiero zapalał. Gazownicy mówili że to wina układu zasialania benzyną że z ich strony gaz działa dobrze. Dopiero kilka dni temu pewny że układ zasilania benzyną jest ok i gazem też ok sprawdziłem filtr powietrza i inne rzeczy. Oczywiście rura z wlotu powietrza do filtra była zdjęta, gazownicy powiedzieli że tak ma być aby nie gasł po wciśnięciu sprzęgła. Mówienie że po założeniu instalacji nie gasł a rura była założona tak jak ma być nie skutkowało. W końcu po sprzeczce założyli mi tą rurę jak chciałem i auto nie gasło ale wtedy zaczęły się problemy z odpaleniem. Sprawdzając wszystko okazało się że włożyli mi w rurę idącą od filtra do silnika plastikowy krążek z 3 dziurami. Nic mi o tym nie powiedzieli Sprawiał on że na zimnym silniku była rzecz jasna dawana większa dawka paliwa a powietrza mało więc go zalewało. Każdy diagnozował co innego, czujnik. temp bo go zalewało, to czujnik położenia wału to znów moduł zapłonowy miał padać. A tu winna była plastikowa zatyczka. Sam obecnie reguluję sobie gaz i wszystko jest idealnie, przy obecnych warunkach autko pali mi 11l gazu, wszystkie doloty założone są tak jak fabryka kazała i żadnych udziwnień nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazur9pk Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 jak silnik się rozgrzeje to nawet częściej gaśnie niż na zimnym. mam zatkaną tą rurę przy wlocie więc ją odetkam i przekieruję na silnik i zobaczę czy czegoś mi tam też nie wlożyli do środka mam jeszcze jedno pytanie ponieważ jak mam zapalony silnik i włączę np. ogrzewanie tylnej szyby to mi obroty strasznie spadają i po chwili gaśnie na gazie a na bęzynie spadają tylko trochę obroty ale i tak są za niskie, dodam że filtr powietrza, gazu, silniczek krokowy są nowe i obawiam się że to może byś wina alternatora, że stawia ogromny opór, ale nie wiem tego na pewno a nie chciał bym na marne wywalić kilka stów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.