Gość mysza199 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ostatnio mialem przygode z Alternatorem - padl Po naprawie ... a moze juz i przed awaria pojawily mi sie bledy 056003 210870 065074 038004 03800F 060603 ponizej moj opis 056003 P0560 battery voltage error (over or under voltage) aku tez przy okazji wymieniłem, napiecie przed rozruchem i po rozruchu ok 12... gdy obroty wzrwastaja 14 210870 ? U2108 CAN bus, no communication with ABS (anti-) C-003 ABS działa ... fakt jak padl mi alternator to jechalem jeszcze kawalek i padlo mi na wjezdzie na prakin wspomaganie i pewnie i ABS 065074 ?? P0650 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003 ?? P0650 error display control light (MI) dysfunction IPC (instrument) B-008 038004 03800F P0380 Vorglühanlage short-circuit/interruption ? 060603 P0606 controller replace error (Worst Case - Total damage control unit) P0606 control device malfunction C-002 P0606 controller re-initialization C-004 P0606 system voltage too high C-110 Ogolnie cos z elektryka nadal nie tak... co poradzicie... elektryk niby badal wszystko i jest ok Może zmienic elektryka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39162-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-pomoc-w-rozszyfrowaniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ostatnio mialem przygode z Alternatorem - padl Po naprawie ... a moze juz i przed awaria pojawily mi sie bledy P0606 - Procesor modułu sterującego ECM/PCM - usterka P0380 -Obwód grzałki/ świecy żarowej - usterka P0560 - napięcie zasilania systemu - usterka U2108 - po polsku nie znalazłem( wiring ECM/ABS engine , ABS , can data bus wiring ). Wiring to dosłownie instalacja elektryczna . Proponowałbym dodać typ silnika , bo te opisy pochodzą z silników 2,0 i 2,2 . Czasami są drobne niuanse w interpretacji błędów dla poszczególnych typów silników ( że nie wspomnę o diesel - benzyna ) Może sprawę rozwiąże błąd P0560 ( system woltage - malfunction wiring , poor connection , batery , alternator ) . Poluzowana masa lub coś z luźnymi wtyczkami . Mój aku ma napięcie na klemach 13,2 V ( naładowany) alternator daje ~ 14,7 V PS. Może bardziej by psaował błąd "P"2108 - Trotle actuator control ( TAC) control module - performans problem ( actuator - uruchamiać , control - sterowanie , performance problem - problem z wykonaniem ,interpretacja na podstawie słownika )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39162-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-pomoc-w-rozszyfrowaniu/#findComment-369573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.