Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mysza199

Ostatnio mialem przygode z Alternatorem - padl

Po naprawie ... a moze juz i przed awaria pojawily mi sie bledy

 

056003

210870

065074

038004

03800F

060603

 

ponizej moj opis

056003

P0560 battery voltage error (over or under voltage)

 

aku tez przy okazji wymieniłem, napiecie przed rozruchem i po rozruchu ok 12... gdy obroty wzrwastaja 14

 

210870

???? U2108 CAN bus, no communication with ABS (anti-) C-003

 

ABS działa ... fakt jak padl mi alternator to jechalem jeszcze kawalek i padlo mi na wjezdzie na prakin wspomaganie i pewnie i ABS

 

 

065074

????? P0650 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003

????? P0650 error display control light (MI) dysfunction IPC (instrument) B-008

 

038004

03800F

P0380 Vorglühanlage short-circuit/interruption ????

 

 

060603 ???

P0606 controller replace error (Worst Case - Total damage control unit)

P0606 control device malfunction C-002

P0606 controller re-initialization C-004

P0606 system voltage too high C-110

 

 

Ogolnie cos z elektryka nadal nie tak... co poradzicie... elektryk niby badal wszystko i jest ok

Może zmienic elektryka :P ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39162-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-pomoc-w-rozszyfrowaniu/
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mialem przygode z Alternatorem - padl

Po naprawie ... a moze juz i przed awaria pojawily mi sie bledy

 

P0606 - Procesor modułu sterującego ECM/PCM - usterka

P0380 -Obwód grzałki/ świecy żarowej - usterka

P0560 - napięcie zasilania systemu - usterka

U2108 - po polsku nie znalazłem( wiring ECM/ABS engine , ABS , can data bus wiring ). Wiring to dosłownie instalacja elektryczna .

Proponowałbym dodać typ silnika , bo te opisy pochodzą z silników 2,0 i 2,2 . Czasami są drobne niuanse w interpretacji błędów dla poszczególnych typów silników ( że nie wspomnę o diesel - benzyna ) ;)

Może sprawę rozwiąże błąd P0560 ( system woltage - malfunction wiring , poor connection , batery , alternator ) . Poluzowana masa lub coś z luźnymi wtyczkami . Mój aku ma napięcie na klemach 13,2 V ( naładowany) alternator daje ~ 14,7 V

PS. Może bardziej by psaował błąd "P"2108 - Trotle actuator control ( TAC) control module - performans problem ( actuator - uruchamiać , control - sterowanie , performance problem - problem z wykonaniem ,interpretacja na podstawie słownika )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39162-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-pomoc-w-rozszyfrowaniu/#findComment-369573
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności