Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów i oplomaniaków :)

Mam taki mały problemik z zamkiem centralnym.

Otóz chodzi o to, że po przekręceniu kluczyka nie zamykają mi się tylko tylne lewe drzwi, a reszta wszystko się ładnie zamyka.

Wcisnąłem przycisk ręcznie w środku i ( w tych drzwiach tylnych lewych) drzwi się zamykają i jak przekręce kluczyk żeby otworzyć drzwi to też się otwierają wszystkie łącznie z tymi tylnymi lewymi drzwiami.

Proszę o jakieś podpowiedzi :rolleyes:

Pozdrawiam :):beer:

Dodam jeszcze,że nie mam alarmu i na pilota.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39243-problem-z-centralnym-tylne-lewe-drzwi-si%C4%99-nie-zamykaj%C4%85-w-astrze-f/
Udostępnij na innych stronach

Gość Macias1991

Też tak miałem po zamontowaniu modułu sterowania centralnym zamkiem z pilota tylko u mnie było to z lewej strony.

Problem tkwił w siłowniku tym elektrycznym, zawsze było otwierane z kluczyka to mu pomagało się podnieść i odryglować drzwi, a gdy założyłem pilot zacinał się i wgl ich nie otwierał albo nie zamykał.

Pojechałem na najbliższy szrot i od ręki za 30zł dostałem identyczny siłowniczek, 10min roboty i podłączony:)

 

No jak bede miał czas to sprawdze siłownik.

A jeśli chodzi o ten kabel na dole w drzwiach to sprawdzałem na zewnątrz bez sciągania gumowej osłony to wygląda na cały.

 

  • 2 lata później...

Zazwyczaj trzeba polutować kabelki w wiązce, która idzie pod gumową osłona do drzwi. U mnie w Astrze H było tak, że wymieniałem ogranicznik drzwi i po zmontowaniu okazało sie , że lewe drzwi pozostają otwarte po zamknieciu pilotem. Tutaj na forum doczytałem, że warto zacząc od tych kabelków. Wyjąłem wtyczkę i ściągnąłem ściskaczem gumę do drzwi tak aby mieć jak najdłuższe kabelki i okazało się że az dwa sa urwane. Po polutowaniu i zaizolowaniu termoizaolacyjnym kołnierzem zaczęło działać. Zalecam nie izolować taśmą, tylko koszulkami termokurczliwymi. Taśma izolacyjna odklei sie po jakimś czasie i może byc zwarcie. Warto za to zaizolować taśma na końcu całą wiązkę, która idzie w gumowej osłonie. Na początku pracy wyjmij bezpiecznik w skrzynce pod maską. Ten od centralnego ma nr 7 i nominał 20A Lub zdejmij kleme. Swoja droga mozna dostac szału przy takiej usterce. W astrze H nie ma możliwosci recznego zablokowania drzwi. Wszystko działa na siłownikach centralnego. Jak taki sie zepsuje nie ma mozliwości zamkniecia drzwi. Koszmar jak sie nie ma garażu a trzeba gdzieć zostawic auto.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności